۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
مزدا MX۳۰ ارزان ترین خودرو الکتریکی در بازار
مشوق خودروهای الکتریکی افزایش می یابد

مزدا MX۳۰ ارزان ترین خودرو الکتریکی در بازار

مزدا MX۳۰ مدل ۲۰۲۲ ارزان ترین خودرو الکتریکی کراس اوور برای خرید یا اجاره است که با یک بار شارژ می تواند ۱۶۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

بازار؛ گروه خودرو: مزدا MX۳۰ خودرو الکتریکی که با یک بار شارژ مسافت قابل توجهی را نمی تواند پیمایش کند، این محصول با هر بار شارژ حدود ۱۶۰ کیلومتر را می تواند پیمایش کند. این خودرو ژاپنی کمترین پیمایش مسافت را در میان محصولات الکتریکی موجود در بازار آمریکا دارد. اما آنچه که سبب می شود MX۳۰ برای رانندگی و خرید ارزش داشته باشد، هزینه های پایین این محصول است. در بازار آمریکا ارزان ترین خودرو برای اجاره و خرید این محصول ژاپنی است. از سوی اعتبارات مالیاتی و تخفیف های انرژی پاک مشمول این محصول می شود، همین عامل مشوق اصلی برای خرید یا اجاره مزدا MX۳۰ است.

مزدا MX۳۰ مدل ۲۰۲۲ را می توان با قیمت ۲۷۹ دلار برای یک ماه اجاره کرد، همین خودرو را با قیمت ۲ هزار و ۹۹۹ دلار می توان برای ۳۶ ماه اجاره کرد. هزینه نگهداری ماهانه این خودرو ۳۶۲ تا ۳۶۶ دلار است که آن را در دسته ارزان ترین خودروهای الکتریکی قرار داده است. نکته قابل تامل اینجاست که ۷هزار و ۵۰۰ دلار اعتبار مالیاتی فدرال برای این محصول در نظر گرفته شده است، ۲هزار دلار نیز تخفیف خودرو پاک به همراه ۱۵۰۰ دلار جایزه سوختی، مشتریان در بازار امریکا به سمت خرید یا اجاره این محصول بیشتر سوق داده است.

البته قیمت محصول نقش بسزایی در کسب سهم بازار دارد، مزدا MX۳۰ خودرو کراس اوور تمام الکتریکی با قیمت ۳۳ هزار و ۴۷۰ دلار در بازار های جهانی به فروش می رسد. اگر مشتری این خودرو را خریداری کند باید یک هزار و ۱۷۵ دلار تخفیف دریافت خواهد کرد.

گفتنی است که برای مزدا MX۳۰ هنوز مشخص نشده که برای افرادی که خودرو را اجاره می کنند، تخفیف ۷ هزار و ۵۰۰ دلاری شامل خواهد شد یا خیر، اما می توان به صراحت اعلام کرد که مزدا با این محصول در دسته خودروها اقتصادی ارزان الکتریکی قرار دارد.

کد خبر: ۱۱۲٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha