۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
افتتاح ۴ واحد جدید پتروشیمی در استان بوشهر
وزیر نفت در گفت‌وگو با بازار خبر داد:

افتتاح ۴ واحد جدید پتروشیمی در استان بوشهر

بوشهر- اوجی وزیر نفت از افتتاح ۴ واحد جدید پتروشیمی در استان بوشهر تا یکسال آینده خبر داد.

جواد اوجی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: وزارت نفت از مردم استان بوشهر بویژه مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر بخاطر میزبانی شایسته از صنعت نفت تقدیر می‌کند و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته و مفیدی ارائه کنیم.

وی افزود: رئیس جمهور تاکید بسیار زیادی بر ارائه خدمات به محیط پیرامونی پارس جنوبی دارد و وزارت نفت با عزم جدی برای تحقق این مهم گام برمی‌دارد.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: در سفر به استان بوشهر و شهرستان جم با مشکلات و معضلات مردم آشنا شدیم و موارد مختلفی را احصا کردیم و امیدواریم به نحو مطلوبی شاهد خدمات‌رسانی به جامعه هدف باشیم.

اوجی بیان کرد: ۳۶۰ پروژه بزرگ و مهم در حوزه‌های ورزشی و رفاهی و آموزشی و همچنین بهداشتی و درمانی با اعتبار بیش از ۷ هزار میلیارد ریال به منظور توجه به محیط پیرامونی در راستای عمل به وظایف اجتماعی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر عملیاتی و اجرایی می‌شوند.

وزیر نفت تصریح کرد: در شرایط کنونی، استان بوشهر علاوه بر اینکه ۷۰ درصد گاز کشور و نیمی از محصولات پتروشیمی را تولید می‌کند، در زمینه تولید نفت نیز نقش مهمی دارد و بیش از ۲۵۰ هزار بشکه نفت در روز در این استان تولید می‌شود.

اوجی اضافه کرد: منطقه پارس جنوبی یک‌نقطه استراتژیک و ارزشمند در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است و بخش زیادی از تولیدات صنعت نفت را به خود اختصاص داده است.

وی از افتتاح ۴ واحد جدید پتروشیمی در استان بوشهر تا یکسال آینده خبر داد و گفت: این پتروشیمی‌ها تا آذر سال آینده وارد مدار تولید خواهند شد و بخش زیادی از شاغلان این واحدها نیز بومی خواهند بود.

کد خبر: ۱۱۲٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha