۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
جلوگیری از خاموشی با صرفه جویی از اواخر آذر ۱۴۰۰
معاون هماهنگی توزیع توانیر مطرح کرد

جلوگیری از خاموشی با صرفه جویی از اواخر آذر ۱۴۰۰

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: برای جلوگیری از اعمال محدودیت در تامین انرژی مشترکان، باید در آخرین روزهای پاییز توجه بیشتری در مصرف انرژی (گاز و برق) داشته باشند.

به گزارش بازار، غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های مناسبی برای تامین برق انجام شده و درحال انجام است گفت: هم اینک کاهش شدید دما در برخی از استان‌ها و شهرها از جمله مشهد سبب شروع استفاده از وسایل گرمایشی شده که توجه به نوع مصرف و صرفه جویی را بسیار ضروری می‌کند.

وی با اشاره به تامین سریعتر سوخت نیروگاه‌ها با دستور وزیر نیرو و نفت برای جلوگیری از بروز مشکل در تولید برق زمستان گفت: با برنامه ریزی‌های مشخص شده، تلاش زیادی برای تامین برق در زمستان و عبور از این فصل بدون خاموشی انجام شده است.
 
معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر صرفه جویی در مصرف انرژی در فصل زمستان ادامه داد: با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی بسیاری از مشترکان از برق برای تامین گرما در کولرهای گازی و بخاری برق، استفاده می‌کنند که اگر در این شرایط الگوی مصرف رعایت نشود با مشکل مواجه خواهیم شد.
 
رخشانی مهر با تاکید بر صرفه جویی درمصرف انرژی در شمال و جنوب کشور گفت: بسیاری ازاستان‌های شمالی در زمستان با سرمای بسیار شدید مواجه هستند که تامین انرژی مطمئن گاز و برق برای این استان‌ها نیازمند کمک مشترکان در همه‌ی کشور به ویژه در استان‌های جنوبی است که بتوان انرژی را به استان‌های شمالی ارسال کرد.

کد خبر: ۱۱۲٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha