۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
ورشکستگی ۴ شرکت دیگر انرژی در انگلیس
در هفته جاری اتفاق افتاد؛

ورشکستگی ۴ شرکت دیگر انرژی در انگلیس

با ورشکستگی ۴ شرکت دیگر تامین انرژی در انگلیس، شمار شرکت‌هایی که به علت افزایش بهای انرژی در یک ماه اخیر در این کشور تعطیل می‌شوند، به ۱۳ شرکت رسیده است.

به گزارش بازار، با ورشکستگی ۱۳ شرکت انرژی در انگلیس، اکنون صدها هزار خانوار ناچار هستند به شرکت‌های بزرگ تامین کننده انرژی مراجعه و مبلغ بیشتری برای انرژی مصرفی، پرداخت کنند.

به نوشته دیلی میل، با افزایش شدید بهای انرژی در جهان، شرکت‌های تامین کننده انرژی در انگلیس نیز برای بقا، با دشواری روبرو هستند.

این روزنامه نوشت آفجم (Ofgem)، نهاد ناظر بر انرژی در انگلیس، هشدار داده است شمار شرکت‌های ورشکسته انرژی در این کشور، بیشتر خواهد شد.

روزنامه دیلی میل نوشت در ماه‌های اخیر و با کاهش شمار مبتلایان به کووید، تقاضا برای خرید انرژی، به ویژه گاز مایع در آسیا، افزایش یافت و در نتیجه، تامین انرژی در اروپا، با دشواری روبرو شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در انگلیس از آغاز سال جاری تاکنون ۱۲ شرکت ورشکسته شده بودند و بیش از ۲ میلیون مصرف کننده آنها، برای تامین انرژی ناچار شده بودند به شرکت‌های بزرگ مراجعه کنند که صورتحساب انرژی آن‌ها به طور متوسط سالانه ۴۰۰ پوند افزایش یافت. فقط در ماه سپتامبر، ۹ شرکت انرژی در انگلیس ورشکست شدند.

روزنامه دیلی میل نوشت با افزایش بهای انرژی در انگلیس، اکنون به طور متوسط هزینه سالانه هر خانوار به ۱۲۷۷ پوند رسیده است.

کد خبر: ۱۱۲٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha