۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
۵۱۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع می‌شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان جنوبی:

۵۱۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع می‌شود

بیرجند- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان جنوبی از اجرای سومین مرحله پویش مشق احسان در استان خبر داد و گفت: در قالب این پویش ۵ هزار و ۱۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مجتبی موسوی ظهر چهارشنبه در آیین آغاز مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان که در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد، اظهارکرد: در پویش مقش احسان پنج هزار و ۱۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان استان توزیع می شود.

به گفته وی هریک از این بسته‌های کمک آموزشی شامل کیف، مداد، خودکار، مدادرنگی، دفتر و لیوان به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است.

وی همچنین از توزیع ۴ هزار و ۷۰۰ بسته غذایی در ششمین رزمایش همدلی و احسان خبر داد و عنوان کرد: این بسته ها نیز شامل رب، ماکارانی، برنج، حبوبات، روغن، شکر و قند به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

موسوی بیان داشت: ۵۰ هزار بسته غذایی از ابتدای شیوع کرونا از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق محروم استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان جنوبی گفت:  با همکاری گروه‌های جهادی و گروه‌های آموزشی بسته های غذایی و آموزشی در استان توزیع می شود.

به گفته موسوی تاکنون هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، زیربنایی و اشتغالزایی خراسان جنوبی برای رفع محرومیت زدایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هزینه شده است.

کد خبر: ۱۱۱٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha