۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
نحوه ورود مرغ شمال به همدان ساماندهی و قیمت آن کاهش یابد
استاندار همدان:

نحوه ورود مرغ شمال به همدان ساماندهی و قیمت آن کاهش یابد

همدان- استاندار همدان گفت: نحوه ورود مرغ شمال به استان همدان باید ساماندهی و قیمت آن کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان با تقدیر از همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی و اصناف در برگزاری جلسات و پیگیری مسائل مرتبط با بازار و تامین کالاهای مایحتاج مردم گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور بعد از واکسیناسیون، موضوع مهم تنظیم بازار و جلوگیری از تورم برنامه اصلی دولت است و دولت تاکید ویژه ای بر نظارت بر بازار دارد.

وی افزود: تامین کالاهای اساسی بسیار با اهمیت است و در استان همدان هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم.

شاهرخی گفت: ۷۵۰ تن شکر، ۱۴۰ تن گندم، ۷۵هزار تن برنج، پنج هزار تن روغن و یک هزار تن مرغ در انبارهای استان همدان موجود است و مشکل کمبود کالا در استان همدان نداریم.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه با اصلاح قیمت نان موافق هستیم اما باید حقوق مصرف کننده رعایت شود، گفت: البته افزایش قیمت نان نیازمند مجوز از تهران است و بعد از نهایی شدن اعلام می شود ضمن اینکه در صورت اصلاح قیمت باید وضعیت کمی و کیفی نان بهتر شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مرغ به اندازه کافی در کشتارگاه های استان همدان وجود دارد و باید در توزیع ها نظارت بیشتر شود، گفت: ورود مرغ شمال به استان همدان باید ساماندهی شود.

وی تاکید کرد: قیمت فعلی مرغ شمال گران است که باید ارزان تر و کارشناسی شود تا در بازار مرغ اختلال ایجاد نشود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید نظارت در بازار به صورت ویژه و جدی تر دیده شود و مورد توجه قرار گیرد؛ گفت: حضور بازرسان در بازار ضروری است.

کد خبر: ۱۱۱٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha