۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
 دولت قبلی اعتقادی به تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت نداشت
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت:

دولت قبلی اعتقادی به تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت نداشت

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اشاره به در دستور کاربودن و تعیین تکلیف جاماندگان گفت: دولت قبلی اعتقادی به تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت نداشت.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره جاماندگان سهام عدالت یادآور شد: کمیسیون های مختلف مجلس در حال پی گیری این طرح هستند و قرار شد جلسه ای با حضور وزیر اقتصاد برگزار شود.

وی با بیان اینکه دولت قبل اعتقادی به ساماندهی و تعیین تکلیف جاماندگان نداشت، گفت: در دولت جاری تعیین تکلیف جاماندگان به جد در دستور کار قرار دارد.

وی با اظهار اینکه ۹۰ درصد مردم در تلاش هستند تا سهام عدالت را حفظ کنند، افزود: برای اینکه سهامداران ضرر نکنند در حال حاضر از فروش سهام جلوگیری و مشوق هایی در نظر گرفته شده تا سودهای خوبی نصیب دارندگان سهام عدالت شود.

توکلی با عنوان اینکه در گذشته فرهنگ سازی برای انتخاب درست مدیریت سهام عدالت صورت نگرفته بود، گفت: درصددیم تا فرصتی دوباره برای تغییر شیوه مدیریت سهام عدالت در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به در نظر گرفتن مشوق هایی برای دارندگان سهام عدالت اظهار داشت: طرح غربالگری سلامت از جمله طرح هایی است که پیگیری و اجرا می شود و در قالب طرح، سهامداران عدالت در زمینه های دیابت، کرونا، قند، بیماری های کلیوی و دیگر بیماری ها پایش و غربالگری می شوند و تفاهمنامه آن به زودی امضاء می شود.

توکلی یادآور شد: پس از اجرای طرح پایلوت در دو استان، طرح غربالگری در کل کشور با همکاری دستگاه های مختلف از جمله هلال احمر، اورژانس و غیره در کشور به صورت فراگیر اجرا می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت، تهران را از جمله استان هایی دانست که غربالگری سهام عدالت در آن اجرا می شود، گفت: اجرای طرح در روستاها نیز در دست اقدام و پی گیری است.

کد خبر: ۱۱۱٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha