۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
سرمایه گذاران در هرمزگان امتیازات ویژه ای دریافت می کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور:

سرمایه گذاران در هرمزگان امتیازات ویژه ای دریافت می کنند

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: افرادی که در هرمزگان سرمایه گذاری می‌کنند شامل امتیازات ویژه ای از جمله سود پایین تسهیلات بانکی، معافیت مالیانی و ... خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازار، بابک دین پرست ظهر امروز در محل استانداری هرمزگان و در جلسه ای با استاندار هرمزگان ضمن تبریک به مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان، گفت: با توجه به اشرافیت ایشان به مسائل و مشکلات هرمزگان و همچنین سبقه شان شاهد توسعه در هرمزگان خواهیم بود.

وی افزود: همه ما بایستی جهت پیشبرد اهداف دولت سیزدهم بکوشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور تصریح کرد: از امروز تا پایان هفته از ۸۵ پروژه توسعه سواحل مکران بازدید خواهیم داشت.

دین پرست با اشاره به سند هدف رفع مشکلات ساکنان و توسعه پایدار جزایر هرمزگان، عنوان داشت: در این سند ۷۱ بند احصا شده است و در خصوص آن اقداماتی نیز صورت گرفته است.

وی در خصوص روند اجرایی این سند اذعان داشت: یک سال پس از بررسی این سند ۳۱در شش بهمن ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی، ۱۱ ماه پس از آن ۴۸ درصد، ۲۴ ماه بعد ۵۶/۵ درصد و در ماه گذشته به ۶۵ درصد رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ضمن تشریح شورای توسعه شرق و غرب کشور که نه استان از جمله هرمزگان را در بر می‌گیرد، گفت: افرادی که در هرمزگان سرمایه گذاری می‌کنند شامل امتیازات ویژه ای از جمله سود پایین تسهیلات بانکی، معافیت مالیانی و ... خواهند شد.

بابک دین پرست در پایان عنوان داشت: کمک به توسعه و آبادانی جزایر خلیج فارس از اولویت‌های اصلی وزارت کشور است و همچنین لازم است پیگیری ویژه‌ای برای ایجاد ردیف اعتباری مشخص برای ۱۴ جزیره استان هرمزگان صورت گیرد که ما در وزارت کشور با توجه به اختیارات و مسئولیت‌ها، پیگیری جدی در این زمینه خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۱۱٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha