۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کیش برگزار می‌شود
در حوزه انرژی؛

نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کیش برگزار می‌شود

بندرعباس- نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور سه الی پنج آبانماه در کیش برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، گستردگی حوزه های فعالیت و اقدامات انجام شده در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی و ظرفیت های بی شمار  سرمایه گذاری و توسعه در این مناطق، ضرورت برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه نفت گاز و پتروشیمی و انرژی در مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور را بیش از پیش ضروری ساخته است.

رویداد معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با هدف ایجاد رابطه تکمیلی بین این صنایع با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ضرورت تقویت این تعاملات برگزار می گردد. تعادل بخشی در رابطه بخش انرژی با مناطق آزاد و ویژه، تسهیل زمینه‌های صادرات انرژی و کالاهای نهایی مرتبط با حوزه نفت و گاز، ایجاد ارزش افزوده و جذابیت های لازم برای کلیه ذینفعان این صنعت بزرگ و راهبردی و افزایش مطلوبیت برای سرمایه‌گذاران خارجی، از دیگر اهداف برپایی این رویداد است.

بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، این نمایشگاه از سه لغایت پنج آبان ماه سال جاری در جزیره کیش با حضور و مشارکت کلیه مناطق آزاد و ویژه دارای ظرفیت‌های سرمایه گذاری و توسعه در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی، شرکت‌های فعال بخش دولتی و بخش خصوصی، عناصر فعال در اکوسیستم، نفت، گاز و پتروشیمی کشور و نیز با مشارکت حوزه تامین مالی و بازار سرمایه شامل حوزه بورس، بانک و بیمه برگزار می گردد.

کد خبر: ۱۱۱٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha