۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
 ساخت فاز نخست استیل کورد نخ تایر در زنجان آغاز شد
به منظور خودکفایی کشور؛

ساخت فاز نخست استیل کورد نخ تایر در زنجان آغاز شد

زنجان- اجرای فاز نخست کارخانه تولید استیل کورد به منظور خودکفایی کشور از واردات این محصول در مجتمع نخ تایر زنجان آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نخ تایر زنجان، حسین صنعان با بیان اینکه به منظور خودکفایی کشور از واردات استیل کورد، اجرای فاز نخست کارخانه تولید استیل کورد در مجتمع نخ تایر زنجان آغاز شد، گفت: هزینه سرمایه‌گذاری فاز نخست این طرح سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است. 

وی  اشتغالزایی مستقیم  این فاز  را حدود ۲۵۰ نفر اعلام کرد و ابراز داشت: با اجرای این طرح به جای نخ در نسل جدید تایرها از سیم استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت نخ تایر زنجان با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۴۰ درصد از ظرفیت طرح به بهره‌برداری برسد، گفت: اجرای این طرح برای صنعت تایر بسیار ضروری و حیاتی است چرا که نخستین بار در ایران تکنولوژی تولید تایر را عوض می کند.

صنعان با بیان اینکه با راه اندازی فاز نخست این مجتمع ایران نیازی به واردات استیل کورد نخواهد داشت، تاکید کرد: نخ تایر در حال حاضر بزرگترین تولید کننده منسوج استخوان بندی و پارچه‌های صنعتی در منطقه ی خاورمیانه است و توانسته با وجود تحریم‌های ظالمانه اقتصادی در سال‌های اخیر و محیط رقابتی امروز ، مسیر رشد و توسعه را در پیش بگیرد.

کد خبر: ۱۱۱٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha