۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
مخابرات منطقه کردستان در کسب دو رتبه کشوری و منطقه ایی درخشید
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

مخابرات منطقه کردستان در کسب دو رتبه کشوری و منطقه ایی درخشید

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به همراهی و همکاری کارکنان منطقه، از موفقیت این منطقه در کسب رتبه اول در بین مناطق متوسط و کسب رتبه دوم کشوری در نظام پیشنهادات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اهمیت انجام ثبت پیشنهادات کارکنان در نظام پیشنهادات، گفت: این امر در پیشبرد اهداف مخابراتی در حوزه های مختلف نقش بسزایی دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان منطقه در راستای ثبت پیشنهادات خود به منظور ارائه راه حل های کارشناسی شده و منطقی، افزود: خوشبختانه درصد مشارکت منطقه بالاتر از مقدار هدف تعیین شده در شاخص مذکور است.

وی اظهار کرد: پیشنهادهای ثبت شده کارکنان توسط کارشناسان و افراد معین در این شاخص آنالیز و تحلیل می شوند و پیشنهادات مثمرثمر و قابل اجرا نیز انتخاب خواهند شد.

حکمت حاصل تلاش تیم کارشناسی، برای بررسی پیشنهادهای دریافت شده را بسیار مطلوب و ارزشمند عنوان کرد و افزود: درصد پیشنهادهای بررسی شده بیشتر از مقدار هدف در این شاخص است.

وی میزان درصد پیشنهادهای اجرا شده در منطقه را بالاتر از هدف تعیین شده اعلام کرد و افزود: این مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار است که مورد توجه کارکنان منطقه قرار گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، فعالیت و خرد جمعی کارکنان و کارشناسان تعیین شده برای تحقق برنامه های شاخص نظام پیشنهادات را قابل تقدیر دانست و کسب رتبه اول در بین مناطق متوسط و کسب رتبه دوم کشوری را به کارکنان تبریک گفت.

وی همچنین بر حفظ جایگاه منطقه ایی و ارتقا رتبه کشوری در این شاخص تاکید کرد و خواستار تداوم این پشتکار و عزم جدی بیش از پیش همکاران در منطقه شد.

کد خبر: ۱۱۱٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha