۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
اتاق گفتگوی صوتی زنده فیس بوک راه اندازی شد| امکان گفتگوهای صوتی دسته جمعی
رقیب کلاب هاوس به میدان آمد؛

اتاق گفتگوی صوتی زنده فیس بوک راه اندازی شد| امکان گفتگوهای صوتی دسته جمعی

فیس بوک در حال ارائه یک ویژگی جدید برای افزایش تجربه صوتی کاربران در این پلتفرم است. غول رسانه های اجتماعی از اتاق های گفتگوی صوتی زنده برای سلبریتی ها، کارآفرینان و گروه های جهانی رونمایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری بازار، فیس بوک در حال ارائه یک ویژگی جدید برای افزایش تجربه صوتی کاربران در این پلتفرم است. غول رسانه های اجتماعی از اتاق های گفتگوی صوتی زنده برای سلبریتی ها، کارآفرینان و گروه های جهانی رونمایی کرده است.

گفته می شود قابلیت جدید فیس بوک که در حقیقت در پی افزایش اقبال عمومی نسبت به اپلیکیشن پرطرفدار «کلاب هاوس» راه اندازی شده به کاربران امکان می دهد تا بحث های صوتی زنده ای را در این پلتفرم برگزار کنند. فیس بوک قبلاً آزمایش این قابلیت جدید را در ایالات متحده آغاز کرده و روز ۱۱ اکتبر نیز خبر امکان استفاده از آن برای تمامی کاربران در سطح جهان منتشر شد.

فیس بوک اخیراً گزینه های گوش دادن پادکست را نیز به پلتفرم خود در ایالات متحده اضافه کرده است. این شرکت همچنین قرار است گزینه های مربوط به استفاده از  کلیپ های صوتی را نیز آزمایش کند. 

«الکساندرو وویکا» از مدیران اجرایی فیس بوک نیز با انتشار پیامی توئیتری از راه اندازی این قابلیت جدید فیس بوک به نام اتاق های گفتگوی صوتی زنده یا Live Audio Rooms خبر داده و این ویژگی را ابزاری جدید برای متصل کردن گروه های مختلف با یکدیگر عنوان کرد که به کاربران کمک می کند تا صداها و مطالبی که پیشتر نشنیده بودند با به صورت زنده بشنوند.

گفته می شود چت روم های صوتی زنده فیسبوک در حال حاضر بر روی سیستم عامل های اندروید و نسخه وب دسکتاپ قابل استفاده است. پیشتر نیز نسخه iOS این چت روم برای گوشی های آیفون راه اندازی شده بود.

فیس بوک می گوید کاربران می توانند با استفاده از این چت روم جدید، درست مانند کلاب هاوس با یکدیگر جلسات مشترک دسته جمعی داشته و همچنین سلبریتی ها نیز امکان برقراری ارتباط زنده دسته جمعی با طرفداران خود خواهند داشت. البته تعداد کسانی که امکان صحبت کردن در هر چت روم دارند تنها ۵۰ نفر بوده و محدودیتی برای شنوندگان وجود ندارد.  

کد خبر: ۱۱۱٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha