۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کره جنوبی در پازل جنگ اقتصادی علیه ایران بازی نکند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

کره جنوبی در پازل جنگ اقتصادی علیه ایران بازی نکند

سعادتی بیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد بلوکه کردن اموال ایران در کره جنوبی بخشی از پازل جنگ اقتصادی ایالات متحده است که کره جنوبی نیز در آن نقش آفرینی می کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی سعادتی بیشه در رابطه با همکاری ایالات متحده و کره جنوبی برای بلوکه کردن اموال کشورمان، گفت: متاسفانه سئول از سیاست های واشنگتن تاثیرپذیری زیادی دارد از این رو به چنین کشورهایی نمی توان در بزنگاه های سیاسی خاص اعتماد کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها همواره سیاست خصومت آفرینی و ایجاد تنش میان کشورها را دنبال کرده اند که بلوکه کردن اموال ایران نیز در این راستا محسوب می شود، اظهار کرد: کره ای ها نیز با عدم آزادسازی دارایی های کشورمان نشان دادند در دام ایالات متحده گیر افتاده اند.

وی با بیان اینکه مقامات کاخ سفید همواره درصدد تاراج منافع ملت ها هستند، ادامه داد: در واقع مقامات کره جنوبی با خطای بزرگی که انجام داده اند نشان دادند منافع ملی‌شان را فدای دسیسه های آمریکا کرده اند زیرا ایران و کره جنوبی همکاری های اقتصادی متعددی داشتند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: جمهوری اسلامی ایران امروزه درگیر جنگ اقتصادی است و بلوکه کردن اموال ایران در خارج از کشور در این راستا تلقی می شود اما باید اذعان کرد این دسیسه نیز روزی با شکست سختی مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید از یاد برد کشورمان در موضوع همکاری برای آزادراه تهران-شمال، صنعت خودروسازی و غیره از کره ای ها آسیب دیده است از این رو باید جلوی تکرار چنین مواردی گرفته شود.

کد خبر: ۱۱۱٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha