۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
تعطیلی جایگاه‌های سوخت آرادان شایعه است/مردم اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند
فرماندار آرادان:

تعطیلی جایگاه‌های سوخت آرادان شایعه است/مردم اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند

آرادان – فرماندار آرادان با اشاره به انتشار برخی شایعات درباره تعطیلی جایگاه‌های سوخت در فضای مجازی گفت: مردم اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.

مجتبی بور بور در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه هیچ تصمیم و ابلاغی برای تعطیلی پمپ‌ها و یا عدم واریز سهمیه سوخت گرفته نشده است، اظهار داشت: این شایعات بی‌اساس در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده و مردم نباید به آن‌ها توجه کنند.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری و رصد اخبار از مراجع رسمی و مورد تأیید خاطرنشان کرد: هیچ تصمیم یا ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها و یا منتقل نشدن سهمیه به ماه بعد وجود ندارد.

فرماندار آرادان بابیان اینکه شرایط جایگاه‌های سوخت مانند گذشته است و قرار نیست که هیچ‌کدام از پمپ‌بنزین‌های سطح شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شود، یادآور شد: انتشار این شایعات و بازنشر آن توسط مردم منجر به ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت شده است که این امر زیبنده مردم فهیم این منطقه نیست.

بور بور بابیان اینکه از عموم مردم خواهش می‌کنیم در شرایط فعلی در خانه بمانند و به شایعات توجه نکنند، تصریح کرد: ورودی و خروجی شهرها مأموران نیروی انتظامی و هلال‌احمر مستقر شدند و در حال کنترل سلامت مردم هستند.

کد خبر: ۱۱٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha