۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کاهش پروازها، مسافر و میزان بار در فرودگاه بوشهر با شیوع ویروس کرونا
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد

کاهش پروازها، مسافر و میزان بار در فرودگاه بوشهر با شیوع ویروس کرونا

بوشهر- مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از کاهش پروازها، مسافر و میزان بار در فرودگاه بوشهر با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کمال دهقان منشادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ا ز ۲۵ اسفند ۹۸ تا پنجم فروردین ۹۹ شمار پروازهای فرودگاه بوشهر ۶۱، مسافر ۷۹ و میزان بار ۷۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش‌یافته است.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر هر هفته تنها ۳۹ پرواز در فرودگاه بوشهر انجام می‌شود این در حالی است که در شرایط عادی در فرودگاه بوشهر ۱۰۰ پرواز در مسیرهای تهران، اصفهان، مشهد، خارگ و کیش توسط ۱۰ شرکت فعال هواپیمایی انجام می‌شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از ابطال پروازهای مسیر مشهد- بوشهر- مشهد از تاریخ ۹ تا ۱۸ فروردین خبر داد و گفت: این تصمیم در پی تعطیل شدن حرم مطهر رضوی و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری گرفته‌شده است.

وی تصریح کرد: در پی دستور استاندار و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اداره کل فرودگاه‌های استان از تاریخ ۹ تا ۱۸ فروردین همه پروازهای مسیر مشهد- بوشهر- مشهد باطل‌شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه آخرین پرواز مشهد - بوشهر فردا صبح هشتم فروردین‌ماه انجام می‌شود، گفت: بر این اساس از هم استانی‌هایی که به مشهد مقدس سفر کردند انتظار می‌رود از این فرصت استفاده کنند و به استان بازگردند.

دهقان منشادی اضافه کرد: مابقی پروازها به صورت موردی و بر حسب ضرورت از فرودگاه بین‌المللی استان بوشهر انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با تأکید بر ضرورت ماندن بر خانه و اجتناب از انجام سفرهای غیرضروری خاطرنشان کرد: مردم برای استقبال و بدرقه مسافران خود در فرودگاه حاضر نشوند.

کد خبر: ۱۱٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha