۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
مشوق هایی برای عدم فروش سهام عدالت در نظر گرفته می شود
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور:

مشوق هایی برای عدم فروش سهام عدالت در نظر گرفته می شود

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه سود سهام عدالت در سال جاری بر مبنای ارزش کنونی پرداخت می شود، گفت: مشوق هایی برای عدم فروش سهام درنظر گرفته می شود.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان اظهار داشت: قوه قضاییه باید آمار دقیق فوت شدگان و سهامداران عدالت را اعلام کنند و پس از دریافت داده ها و گواهی انحصار وراثت، سهام بین ورثه های توزیع و تقسیم می شود.

وی درباره بسته بودن سامانه سجام برای دریافت کد بورسی افزود: برای جلوگیری از فروش سهام عدالت، واریز سود سهام عدالت و دیگر مسائل این سامانه در حال حاضر بسته است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم سودهای خوبی برای سهام عدالت در نظر گرفته تا از فروش سهام جلوگیری شود، ادامه داد: سهام عدالت به عنوان سرمایه ملی است و باید از آن صیانت کرد.

توکلی ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی را بین ۱۴ تا ۱۶ میلیون تومان بیان کرد و گفت: در مدت زمانی که جلوی فروش سهام را گرفتیم، قیمت سهام با رشد شش میلیون تومانی مواجه شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور یادآور شد: سامانه فروش سهام عدالت برای ایجاد تعادل در بازار بورس بسته شد و برای آنکه سهامداران ضرر نکنند در حال حاضر جلوی فروش گرفته شده است.

وی درباره بازگشت به مدیریت غیرمستقیم سهام عدالت نیز گفت: یکی از بحث هایی که در جلسه هفته قبل داشتیم این بود که زمانی فراهم شود تا سهامداران دارای مدیریت مستقیم به غیرمستقیم برگردند.

وی با بیان اینکه سود سهام عدالت سال جاری براساس ارزش ۱۵ و ۳۰ میلیون تومانی در نظر گرفته می شود، افزود: پرداخت سود در سال جاری بر مبنای جدید خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۱٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha