۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
پرداخت نخستین حقوق معوقه کارگران هفت تپه
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خبر داد

پرداخت نخستین حقوق معوقه کارگران هفت تپه

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر از پرداخت نخستین حقوق معوقه ۱۴۰۰ کارگران شرکت هفته تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش بازار، عبد علی ناصری با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت هفت تپه حدود ۴۵۰۰ نفر کارگر دارد گفت: کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه، ماه‌های تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ حقوق دریافت نکرده‌اند که تا ۱۰ روز آینده و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده نخستین معوقه حقوق این کارگران پرداخت خواهد شد.

وی افزود: با بانک ملی خوزستان هماهنگی به عمل آمده تا در شعبه هفت تپه این بانک، حسابی برای جذب منابع و تامین مالی از سوی شرکت توسعه نیشکر و بانک‌ها افتتاح شود.

ناصری با بیان اینکه بانک‌های ملی و صادرات هر کدام ۴۰ درصد و وزارت جهاد کشاورزی بیست درصد سهام شرکت توسعه نیشکر را دارا هستند گفت: این سهامداران با همین نسبت، سهام شرکت کشت و صنعت هفت تپه را نیز بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: پس از واگذاری شرکت کشت و صنعت هفت تپه به بخش خصوصی و مشکلات پیش آمده پس از واگذاری، این مجموعه دوباره به دولت و مجموعه سازمان گسترش عودت داده شد و از آنجا که سازمان گسترش، تخصصی در زمینه نیشکر نداشت با هماهنگی‌های به عمل آمده، شرکت کشت و صنعت هفت تپه به مجموعه توسعه نیشکر واگذار شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با بیان این که پس از واگذاری شرکت کشت و صنعت هفت تپه به این مجموعه در شب گذشته، اعضای هیئت مدیره آن را انتخاب و حکم آنان را امروز، ابلاغ کرده ایم گفت: شرکت کشت و صنعت هفت تپه سالانه ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن شکر سفید را داراست، اما تولید کنونی این مجموعه حدود ۲۰ هزار تن است بنابراین اگر روند تولید در شرکت کشت و صنعت هفت تپه عادی شود همچتین با انجام بازسازی در مجموعه‌های مختلف هفت تپه، این شرکت در مدت سه سال سوده می‌شود و می‌تواند منابع مورد نیاز خود را تامین کند.

کد خبر: ۱۱۱٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha