۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
تخفیف ۱۰ درصدی رئیس جمهور  فقط برای ۳ کالای لبنی آن هم مشروط!
سخنگوی انجمن صنایع لبنی در گفتگو با بازار مطرح کرد

تخفیف ۱۰ درصدی رئیس جمهور فقط برای ۳ کالای لبنی آن هم مشروط!

بنی طبا سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: با توافق وزارت جهاد کشاورزی روی سه کالای لبنی پرمصرف توسط دهک های پایین، به شرط ثابت نگهداشتن قیمت شیرخام تا پایان سال، تخفیفی ۱۰ درصدی اعمال کرده ایم.

بازار؛ گروه کشاورزی: سید محمد رضا بنی طبا سخنگوی انجمن صنایع لبنی در خصوص کاهش ۱۰ درصدی قیمت چند محصول لبنی در هفته جاری به خبرگزاری بازار گفت: این کاهش قیمت دستوری نیست و کاملا توافقی است. به طوری که با وزارت جهاد کشاورزی همراهی نشان دادیم و اعلام کردیم در راستای حمایت از دهک های پایین روی سه کالای لبنی ۵ درصد  مغازه دارها و ۵ درصد نیز ما تخفیف می دهیم.

فقط شیر کیسه ای نایلونی ۹۰۰ گرمی، پنیر یواف۴۰۰ گرمی و ماست دبه ای ۲ و نیم کیلویی ساده یک و نیم درصد چربی مشمول تخفیف ۱۰ درصدی است

در صورت افزایش قیمت شیرخام قادر به ادامه اعمال تخفیف ۱۰ درصدی نیستیم
بنی طبا افزود: البته به وزارتخانه اعلام کردیم که بحث تخفیف ۱۰ درصدی به شرطی است که وزارت جهاد کشاورزی نیز بتواند قیمت شیرخام را تا پایان سال ثابت نگه دارد.

وی ادامه داد: به این ترتیب اگر قیمت شیرخام افزایش پیدا کند و از  نرخ ۶هزار و ۶۰۰ تومان فراتر برود ما نیز نمی توانیم این ۱۰ درصد تخفیف را ادامه بدهیم.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی در سه کالای مشمول تخفیف ۱۰ درصدی نیز گفت: این سه کالا عبارتند از «شیر کیسه ای نایلونی ۹۰۰ گرمی، پنیر یواف۴۰۰ گرمی و ماست دبه ای ۲ و نیم کیلویی ساده یک و نیم درصد چربی» که از از روز شنبه جاری با ۱۰ درصد تخفیف عرضه شده است.

وی خاطر نشان کرد: البته باید توجه داشته باشید که هر بار که تغییر قیمتی اتفاق می افتد حدود ۴ تا ۵ روز طول میکشد تا ویترین و یخچال فروشگاه ها با انبار کارخانه ها و  عرضه شان همسان و هماهنگ شود.

تخفیف ۱۰ درصدی سه کالای لبنی کاملا توافقی است و غالبا کارخانجات بزرگ نسبت به اعمال آن متعهد شده اند

تخفیف ۱۰ درصدی توافقی است و عمدتا کارخانجات بزرگ نسبت به اعمال آن متعهد شده اند
بنی طبا تصریح کرد: از سوی دیگر همانطور که گفته شد این تخفیف توافقی است و دستوری نیست بنابراین کارخانه های بزرگ و برندهای بزرگ عمدتا تعهد داده اند در این ۳ کالا ۱۰ درصد کاهش را اعمال کند. اما کارخانجات کوچکی که توان مالی چندانی نداشته اند این تخفیف را نداده اند و اجباری هم برایشان نیست.

وی همچنین در خصوص علت اعمال تخفیف برای سه کالای نامبرده گفت: این سه قلم عمده ما توسط دهک های محروم خریداری می شود و لذا ترجیح دادیم تخفیف مان را روی این سه کالا بدهیم.

کد خبر: ۱۱۱٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha