۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
تعطیلی جایگاه های سوخت کرمان واقعیت ندارد/ ادامه سوخت گیری طبق روال عادی
مشاور استاندار کرمان:

تعطیلی جایگاه های سوخت کرمان واقعیت ندارد/ ادامه سوخت گیری طبق روال عادی

کرمان – مشاور استاندار کرمان با رد شایعه تعطیلی تعطیلی جایگاه های سوخت در استان کرمان گفت: سوخت گیری خودروها در این جایگاه ها طبق روال عادی در حال انجام است.

عباس تقی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص شایعه تعطیلی جایگاه های سوخت اظهار داشت: شایعه تعطیلی جایگاه های سوخت صحت ندارد و جایگاه های سوخت در استان کرمان با رعایت تمامی نکات بهداشتی بدون محدودیت به فعالیت های خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه سوخت گیری خودروها طبق روال عادی در حال انجام است، افزود: بعد از اعلام طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا توسط وزیر کشور، برخی افراد اقدام به شایعه پراکنی در خصوص تعطیلی جایگاه های سوخت در استان کرمان کردند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به اینکه هیچگونه کمبود کالا در استان کرمان نداریم، تصریح کرد: همانطور که در جلسه ستاد ملی کرونا استان تصویب شد فروشگاه ها و مغازه هایی که اقلام و کالاهای اساسی را ارائه می دهند باز هستند و مردم می توانند اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

تقی زاده با اشاره به اینکه در استان کرمان تمامی اقلام مورد نیاز و اساسی مردم موجود است، گفت: در زمینه حمل ونقل و توزیع این کالاها هیچ مشکلی وجود ندارد.

کد خبر: ۱۱٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha