۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
بهره برداری از یک طرح دارویی با پیش بینی اشتغال ۴۰ نفر تا سال آینده در آیینه ورزان دماوند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خبر داد؛

بهره برداری از یک طرح دارویی با پیش بینی اشتغال ۴۰ نفر تا سال آینده در آیینه ورزان دماوند

دماوند- مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران از بهره برداری از یک طرح دارویی با پیش بینی اشتغال ۴۰ نفر تا سال آینده در آیینه ورزان دماوند خبر داد.

صابر پرنیان، در گفتگو با خبرنگار بازار، از بهره‌برداری از یک طرح بزرگ دارویی شرکت مرهم دارو تا یک سال آینده در ناحیه صنعتی آیینه‌ورزان دماوند خبر داد و اظهار داشت: طرح بزرگ دارویی شرکت مرهم دارو تا یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

پرنیان افزود: این شرکت دارویی در حال حاضر ۳۰ قلم دارو تولید می‌کند و با بهره‌برداری از فاز توسعه، توان تولید آن به ۸۰ قلم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت مرهم دارو با هزینه ۶۰ میلیارد ریالی در زمینه تولید دارو در اشکال قرص، دراژه، کپسول، ویال و آمپول‌های تزریقی می‌باشد گفت: این طرح صنعتی با برآورد هزینه ۴ میلیون یورویی تجهیز خط تولید و بسته‌بندی که ظرفیت تولید ۲۵۰ میلیون قرص و ۱۵۰ میلیون کپسول ... را خواهد داشت.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: همچنین این طرح با پیش‌بینی اشتغال ۴۰ نفر اشتغال مستقیم در زمین صنعتی به مساحت ۹ هزار متربع در پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و شرکت مرهم دارو با اهداف عرضه دارو با بهترین کیفیت و با آخرین استانداردهای علمی روز ضمن تامین نیاز کشور و صادرات دارو به کشورهای منطقه و جهان شروع بکار کرده است.

کد خبر: ۱۱٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha