۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
عملکرد ۶ ماهه منابع و مصارف منابع عمومی و هدفمند کردن یارانه‌ها
سخنگوی کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس مطرح کرد

عملکرد ۶ ماهه منابع و مصارف منابع عمومی و هدفمند کردن یارانه‌ها

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: این کمیسیون با حضور خزانه‌دار کل کشور و رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها عملکرد شش ماهه منابع و مصارف منابع عمومی و هدفمند کردن یارانه‌ها را بررسی کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: کمیسیون امروز با حضور اکرمی خزانه‌دار کل کشور، امید حاجتی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها و ممبینی معاون سازمان برنامه و بودجه عملکرد شش ماهه منابع و مصارف(دریافت‌ها و پرداخت‌ها) منابع عمومی و هدفمند کردن یارانه‌ها در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را بررسی کرد.

وی ادامه داد: روند هدفمندسازی یارانه ها در مجموع مثبت بود بدین معنا که درآمدهای تعیین شده در بودجه تقریبا محقق شده و انتظار می‌رود تا پایان سال مشکلی در تامین مصارف نباشد.

مفتح تاکید کرد: در بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ مشخص شد، منابع عمومی نسبت به مصارف  روند مثبتی نداشته است و باید اقدام اساسی در این خصوص صورت بگیرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس همچنین با اشاره به بررسی طرح انجام پروژه‌های ریلی با تهاتر نفت در این نشست اظهار کرد: کلیات این طرح با حضور کارشناسان دستگاه های مربوطه بررسی و تصویب شد اما اعضای کمیسیون برنامه و بودجه نسبت به جزئیات و مواد آن انتقادات و ایرادات جدی را مطرح کردند که مقرر شد، در جلسات بعدی اصلاح شود.

کد خبر: ۱۱۱٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha