۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
 نوسانات قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان موقتی است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نوسانات قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان موقتی است

زاهدان - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان: نوسانات قیمت مرغ در استان موقتی بوده و مربوط به عرضه مرغ به صورت زنده است.

محمد رفیع سلطانزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: طی چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت مرغ زنده در بازار استان سیستان و بلوچستان بودیم که این افزایش قیمت مربوط به عرضه مرغ زنده در سطح شهرهاست.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان  و بلوچستان گفت: فروش مرغ زنده به دلیل ایجاد معضلات بهداشتی ممنوع است و شهروندان می توانند با خودداری از خرید مرغ زنده مایحتاج خود را از نمایندگی های کشتار روز تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مرغ کشتار روز از قرار هر کیلو ۲۸ هزار تا ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان در نمایندگی کشتار روز به فروش می رسد، افزود: یکی از دلایل قیمت افزایش قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان تامین آن از دیگر استان‌ها است.

سلطانزاده تصریح کرد: وقتی استان های صادر کننده نمی‌توانند مایحتاج استان خود را تامین کنند از صادر کردن آن خودداری می‌کنند و این امر سبب برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در استان های وارد کننده می شود.

کد خبر: ۱۱۱٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha