۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
 ۹۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد/ تامین اعتبارات خسارت سیل
معاون استاندار مازندران:

۹۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد/ تامین اعتبارات خسارت سیل

ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندان گفت: در سال قبل ۹۰ کیلومتر از رودخانه های استان برای پیشگیری از سیلاب لایروبی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی رازجویان ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع سیلاب بهار سال قبل و روزهای پایانی اسفندماه ۹۷ در استان گفت: برای پیشگیری از سیلاب ۹۰ کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شده است.

وی اظهار داشت: برای جبران خسارت سیلاب، ۲۶۰ میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی پل ها و راه، ۵۳ میلیارد ریال برای حوزه راه و شهرسازی و ۳۴۰ میلیارد ریال نیز برای بنیاد مسکن مصوب و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه همچنین برای نوسازی مدارس استان نیز ۱۵۰ میلیارد ریال، ورزش و جوانان ۲۱ میلیارد ریال و جهاد کشاورزی ۲۰۰ میلیارد ریال مصوب و ابلاغ شده است، افزود: برای جبران خسارت سیلاب هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۸۵۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض در بخش کشاورزی ارائه شده است.

رازجویان با اشاره به اینکه در حوزه آب منطقه ای ۱۳۰ میلیارد ریال برای جبران خسارت این بخش ابلاغ شده است، تصریح کرد: ۱۸۶ میلیارد ریال نیز برای اجرای پروژه های آب منطقه ای مصوب و تخصیص داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران میزان خسارت سیلاب را بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بیان کرد.

کد خبر: ۱۱٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha