وبینار توسعه مناسبات تجاری با هند
معاونت امور بین‌الملل اتاق تهران برگزار می‌کند؛

وبینار توسعه مناسبات تجاری با هند

معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران برای ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری با کشور هند یک وبینار با حضور مقامات مسوول و فعالان اقتصادی بخش خصوصی برگزار می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق بازرگانی تهران، در ادامه برگزاری وبینارهای بین‌المللی برای آشنایی و توسعه مراودات تجاری با کشورهای مختلف، این بار برگزاری یک وبینار با محوریت داد و ستد محصولات کشاورزی و صنایع غذایی با حضور مقامات دولتی و فعالان اقتصادی ایران و هند را در دستورکار قرار داده است.

این وبینار که صبح چهارشنبه ۲۱ مهر ماه برگزار می‌شود، توسط معاونت بین‌الملل اتاق تهران با همکاری سازمان کشاورزی و غذایی هند (آپدا) برنامه‌ریزی شده و طی آن روسا و مدیران این دو نهاد، رایزنان بازرگانی ایران و هند، روسای اتحادیه‌های مواد غذایی و محصولات کشاورزی ایران و نماینده یوکو بانک هند به بیان مسائل موجود و راهکارهای تسهیل تجارت دوجانبه خواهند پرداخت.

در این وبینار قرار است زمینه‌های همکاری، چگونگی توسعه روابط تجاری، صادرات و واردات محصولات کشاورزی و غذایی از جمله در مورد محصولاتی نظیر برنج، چای، میوه و سبزیجات، گوشت، دام و غیره مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گیرد. به موجب برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این وبینار روز چهارشنبه، ۲۱ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

اعضای اتاق بازرگانی تهران و تمامی فعالان اقتصادی که تمایل به حضور در این وبینار مجازی و آشنایی بیشتر با بازار هند و هم‌چنین ایجاد تعامل با فعالان اقتصادی هندی هستند، می‌توانند به شرط ثبت‌نام در این وبینار حضور یابند

کد خبر: ۱۱۱٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha