۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
«استارت‌آپ‌ها» ورشکسته شده‌اند| عدم حمایت دولتی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

«استارت‌آپ‌ها» ورشکسته شده‌اند| عدم حمایت دولتی

گرگان- نظری، مدیر استارت‌آپ کشاورزی آنلاین گفت: هیچ حمایتی از سوی ارگان‌ها برای استارت‌آپ‌ها وجود ندارد برای همین بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان به‌خاطر عدم حمایت ورشکست شده‌اند.

مرتضی نظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: فروشگاه کشاورزی آنلاین اولین مجموعه است  که  در گلستان فروش سم، کود، بذر و ادوات به‌صورت آنلاین انجام دادیم و هفت سال است که در این حوزه وارد شده‌ایم.

وی با بیان اینکه گلستان رتبه خوبی در فروش آنلاین دارد، خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد که تعامل بین سازمان‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات استارت‌آپ‌ها را رفع کند.

نظری با اشاره به اینکه فعالیت پارک و علم و فناوری سالیان سال در حد اسم بود، افزود: در سال‌های اخیر جهش‌های در این حوزه رقم خورده است که امیدواریم بتوانیم شاهد شکوفایی استارت‌آپ‌ها در این استان باشیم.

مدیر شرکت استارت‌آپی کشاورزی آنلاین با تاکید بر این مسئله که اگر دغدغه فکری حل شود می‌توانیم شاهد درخشش شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم، گفت: استارت‌ها نیاز به حمایت دارند، هیچ حمایتی از سوی ارگان‌ها نیست بسیاری استارت‌ها به‌خاطر عدم همین مسئله ورشکست شده‌اند.

وی ادامه داد: به‌عنوان یک استارت آپ سال‌ها از سازمان فاصله گرفتم چرا که همه درگیر نامه نگاری و بخش نامه هستند.

نظری گفت: ورود به سازمان‌ها دردسر زیادی دارد و مشکلات زیادی را جلوی راه قرار می‌دهند تا بتوانند یک مشکل را رفع کنند.

وی تاکید کرد: اگر به دنبال درخشش شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم باید تعامل‌های بین سازمانی وجود داشته باشد و این سیستم اصلاح شود.

نظری گفت: تمام دنیا به سمت استارت‌آپی پیش می‌رود و اگر موانع موجود را کم کنیم آینده شرکت‌های دانش‌بنیان فوق‌العاده طلایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شرکت‌های نوآور فرایند اشتغال‌زایی بسیار دخیل است، تصریح کرد: اگرکسی از مشکلاتی مثل اقتصاد بیمار، تورم و گرانی گذر کند ماندگار است و نقش ارزنده‌ای در اقتصاد کشور می‌تواند به وجود بیاورد.

کد خبر: ۱۱۱٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha