۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
جذب ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۲ برای اردبیل| ۴۰ درصد چارت سازمانی خالی است
سرپرست اداره کل اقتصاد و دارایی اردبیل:

جذب ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۲ برای اردبیل| ۴۰ درصد چارت سازمانی خالی است

اردبیل- سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی اردبیل گفت: طی سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان ار محل تبصره ۱۲ جذب استان شد تا در بخش‌های مختلف هزینه شود.

احمد پورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با حمایت و پشتیبانی مسئولان استان سعی کردیم تا در سال مالی گذشته اعتبارات خوبی را از تبصره ۱۲ دریافت کنیم که امسال نیز همین رویکرد برای اخذ اعتبارات تا سقف ۹۰ میلیارد تومان جز برنامه‌ریزی ها و هدف‌گذاری هاست.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان از این محل جذب استان شد تا در بخش‌های مختلف هزینه شود.

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی اردبیل به رتبه اول امور اقتصادی و دارایی استان در جمع دستگاه‌های گروه عمومی و قضایی اشاره کرد و گفت: با ارزیابی انجام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل با کسب بیشترین امتیاز توانستیم دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شویم.

پورعلی افزود: در حالی که ۴۰ درصد چارت سازمانی امور اقتصادی و دارایی خالی است و ما به شدت با کمبود نیرو روبه‌رو هستیم ولی همکاران ما با تلاش شبانه‌روزی تلاش کردند تا در حوزه‌های مختلف جایگاه ممتاز استانی را به دست آورند.

وی به فعالیت‌های حوزه اقتصادی، مالی و همچنین فروش اموال اشاره کرد و ادامه داد: برای صدور اسناد تک برگی دستگاه‌های دولتی صدور چهار هزار و ۲۰۰ فقره اسناد در سال جاری انجام شده است.

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی اردبیل فعالیت‌های مناسب ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی را در رسیدگی و سرعت پرداختی ها یادآور شد و خاطر نشان کرد: بخش عظیمی از هدف‌گذاری در بخش تأمین مالی و همچنین وصول درآمدهای استان در نیمه اول امسال تحقق پیدا کرده است.

کد خبر: ۱۱۱٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha