۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
مزایای خرید پنجره با فریم پی وی سی و UPVC

مزایای خرید پنجره با فریم پی وی سی و UPVC

قاب پنجره نقش تعیین کننده‌ای در حفظ انرژی بوده و عایق حرارتی مقرون به صرفه دارد. پروفیل‌های پنجره ساخته شده از PVC در مقایسه با پنجره‌های آلومینیومی یا چوبی نمره بالایی را به خود اختصاص می‌دهند.

به گزارش بازار، طراحان ساختمان امروزه در طراحی ساختمان‌ها از  در و پنجره‌های دوجداره استفاده می‌کنند. این در و پنجره‌های دوجداره معمولا با استفاده از پروفیل‌های پی وی  سی (PVC) و یو پی وی سی (UPVC) تولید می‌شوند. اکثر افراد گمان می‌کنند این دو نوع تفاوتی ندارند و یکی هستند اما لازم است بدانید مواد اولیه این دو پروفیل متفاوت است. در این بین معرفی پروفیل در و پنجره هافمن خالی از لطف نیست؛ چرا که هر دو نوع پروفیل را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید می‌کند. حال شاید با خود بپرسید کدام پروفیل بهتر است و دوام بیشتری دارد؟ در این بخش به معرفی پروفیل PVC و UPVC می‌پردازیم.

پنجره ‌های پی وی سی چه مزایایی دارند؟

۱. پنجره‌های PVC در راندمان انرژی رتبه اول را دارند

قاب پنجره نقش تعیین کننده‌ای در حفظ انرژی بوده و عایق حرارتی مقرون به صرفه دارد. پروفیل‌های پنجره ساخته شده از PVC در مقایسه با پنجره‌های آلومینیومی یا چوبی نمره بالایی را به خود اختصاص می‌دهند. آنها ارزش عایقی بهتری دارند و می‌توانند هزینه‌های انرژی و گرمایشی را کاهش دهند. امروزه پنجره‌های خانه را می‌توان با استفاده از پروفیل‌های PVC مدرن و شیشه سه جداره که امروزه بسیار رایج است، جایگزین کرد.

۲. پنجره‌های PVC هزینه کمتر و کارایی بالایی دارند

مزایای خرید پنجره با فریم پی وی سی و UPVC

فریم‌های چوبی تقریباً ۲۰-۳۰ درصد گرانتر از پروفیل‌های PVC هستند و پنجره‌های آلومینیومی ۳۰ درصد گرانتر هستند و گران‌ترین جایگزین پنجره‌ها هستند. بر اساس پتانسیل صرفه‌جویی بالا در انرژی و تعمیر و نگهداری، در طول عمری مفید یعنی بیش از ۵۰ سال، در هزینه‌ها نیز در دراز مدت صرفه جویی می‌شود.

۳. مراقبت از پنجره‌های PVC آسان است

مراقبت از پنجره‌های پی وی سی با کیفیت بسیار آسان است و نیاز به حداقل مراقبت را دارد. از طرف دیگر، پنجره‌های چوبی باید تقریباً هر دو سال یک‌بار لعاب داشته باشند و هر ۵ سال یک‌بار رنگ آمیزی شوند. گرانول پی وی سی مدرن در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم و سریع است. برای تمیز کردن قاب‌های پنجره تنها چیزی که نیاز دارید مایع ظرفشویی است زیرا به راحتی از سطوح صاف پروفیل مراقبت می‌کند.

۴. پنجره‌های PVC از دوام قابل توجهی برخوردار هستند

برخلاف پنجره‌های ساخته شده از چوب، پنجره‌های PVC دارای عمر طولانی هستند. پنجره‌های با کیفیت و مقاوم و با سطح عملکرد بالا برای سال‌های متمادی قابل استفاده هستند. پنجره‌های PVC بر اساس ماندگاری طولانی مدت آنها حداقل ۵۰ سال عمر می‌کنند، همچنین در حفظ ارزش ملک، یک سرمایه گذاری عالی به شمار می‌رود.

 ۵. پنجره‌های PVC به حفظ تعادل محیط زیست کمک می‌کنند

پنجره‌های پی وی سی ۱۰۰٪ قابل بازیافت هستند و بنابراین در منابع صرفه‌جویی می‌کنند. دوام و سطوح پایین آلودگی در حین تولید پروفیل‌های PVC علاوه بر قابل بازیافت بودن آن‌ها، به ایجاد تعادل اکولوژیکی عالی و حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند. پنجره‌های PVC بسیار بیشتر از پنجره‌های چوبی دوام دارند و در طول فرآیند تولید، در مصرف انرژی قابل ملاحظه‌ای صرفه‌جویی می‌شود.

مزایای خرید پنجره با فریم پی وی سی و UPVC

پنجره‌های یو پی وی سی دارای چه مزایایی هستند؟

۱. قابل تنظیم

به طور معمول اکثر پنجره‌ها، درها و نمای خارجی UPVC به رنگ سفید هستند. با این حال، تحولاتی در فرایند تولید ایجاد شده است که صاحبان خانه دیگر تنها به یک رنگ محدود نمی‌شوند، بلکه مجموعه‌ای از اشکال، سبک‌ها و جلوه‌هایی مانند طرح چوب را ارائه می‌دهند.

۲. امنیت

نصب پنجره یا درب برای امنیت یک ملک یا خانه بسیار مهم است. به همین دلیل است که UPVC با یک فریم فوق‌العاده سبک و محکم از انتظارات فراتر می‌رود و با ترکیب قفل‌های مختلف استفاده می‌شود و یک شیشه دوجداره از نفوذ جلوگیری می‌کند.

شرکت‌های تاسیسات و تولیدکنندگان می‌توانند محصولات UPVC را مطابق مشخصات مورد نظر شما تنظیم کنند. به این معنی که پنجره‌ها و درها کاملاً با خانه یا ملک شما هماهنگ می‌شوند. مانند پروفیل در و پنجره هافمن که کاملا خواسته‌های مشتری خود را برطرف می‌کند. ما با معرفی پروفیل در و پنجره هافمن به دنبال تحقق نیازهای شما هستیم و کیفیت را تضمین می‌کنیم.

۳. عایق‌کاری

هنگام صحبت از پنجره‌ها و درهای جدید، بهره‌وری انرژی و انتخاب مصالح مورد استفاده جرف اول را می‌زنند و بر صرفه‌جویی حرارت و انرژی خانه شما تأثیر می‌گذارند.

UPVC یک رسانای کم حرارت است که اتلاف گرما را به حداقل می‌رساند، این امر با عایق‌سازی مناسب میسر می‌شود.

۴. حداقل تعمیر و نگهداری

UPVC برخلاف مواد طبیعی که نیاز به سمباده، لاک زدن و رنگ‌آمیزی سالیانه دارند، یک ماده‌ای است که نیاز به نگهداری بالا ندارد. پنجره‌ها و درهای ساخته شده از UPVC می توانند برای چندین دهه بدون هیچ گونه نشانه‌ای از هوازدگی دوام بیاورند. تنها راه نگهداری این است که آن‌ها را با آب صابون تمیز کنید تا از ایجاد لکه‌ جلوگیری شود و کثیفی یا خاک را از بین ببرد.

۵. دوام

این ماده فوق‌العاده سخت است به این معنی که قاب‌ها می‌توانند در برابر شدیدترین عناصر مقابله کنند و تحت تأثیر پوسیدگی و خوردگی قرار نگیرند، این امر به ویژه برای نواحی واقع در نزدیکی ساحل که نمک زیاد می‌تواند مشکل ساز باشد بسیار مفید است. پوشش UPVC همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.

۶. عایق صدا

مواد UPVC در ترکیب با پنجره دوجداره کار می‌شوند تا میزان سر و صدای قابل نفوذ به خانه شما را کاهش دهد. اکثر پنجره‌ها و درهای UPVC باید صدای خارجی را تا ۵۰ درصد در مقایسه با نمونه‌های سنتی کاهش دهند.

۷. مقاوم در برابر آتش

مقررات ساختمان به گونه‌ای است که واحدها و قاب‌های پنجره‌ها و درها باید از موادی مقاوم در برابر حرارت برای جلوگیری از گسترش حریق خارجی ساخته شوند. UPVC همچنین ماده‌ای است که طبق مقررات ساختمان برای رعایت پروتکل ایمنی آتش‌سوزی لازم است، به این معنی که این ماده در صورت وقوع آتش سوزی مسیر اصلی را برای ۳۰ دقیقه باز نگه می‌دارد.

مزایای خرید پنجره با فریم پی وی سی و UPVC

مزایای خرید پنجره با فریم پی وی سی و UPVC

اکنون که مزایای هر دو نوع را بررسی کردید، انتخاب با شما است که کدام یک را برای منزل خود انتخاب کنید. به طور کلی این دو جنس تفاوت چشمگیری با یکدیگر ندارند و لازم نیست حساسیت زیادی به خرج دهید.

اما اگر فکر می‌کنید انتخاب برای شما سخت است ما پروفیل‌های در و پنجره هافمن را به شما معرفی می‌کنیم. معرفی پروفیل در و پنجره هافمن پیشنهاد ما به شما است زیرا با مشاوره گرفتن از تیم هافمن به راحتی می‌توانید در و پنجره مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای این کار کافی‌ است با شماره ۱۶۴۴ تماس بگیرید و با کارشناسان هافمن در این زمینه مشورت کنید.

کد خبر: ۱۱۱٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha