۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
کارخانه‌های تولید آرد در استان بوشهر موظف به درج مشخصات مربوطه بر روی کیسه‌ها هستند
جهت جلوگیری از تخلفات در شبکه توزیع؛

کارخانه‌های تولید آرد در استان بوشهر موظف به درج مشخصات مربوطه بر روی کیسه‌ها هستند

بوشهر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کارخانه‌های تولید آرد موظف به درج مشخصات مربوطه بر روی کیسه‌های آرد هستند.

ابوالقاسم محمد زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طبق بخشنامه معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت و به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف و تسهیل در نظارت بر توزیع آرد گندم از محل کارخانه‌های تولیدی رعایت نمودن نوع مشخصات کیسه‌های آرد تهیه‌شده متناسب با نوع مصرف برای توزیع الزامی است.

وی تصریح کرد: باید آرد تولیدی از محل گندم ۹ هزار ریالی با کیسه‌های به رنگ زرد و چاپ عبارت خبازی، آرد تولیدی از محل گندم ۱۸ هزار و ۵۰۰ ریالی با کیسه‌های آبی رنگ و چاپ عبارت مصارف صنف و صنعت و غیر نان و آرد تولیدی از محل گندم ۶ هزار و ۶۵۰ ریالی کماکان در کیسه‌های سفیدرنگ و چاپ عبارت آرد خبازی یارانه‌ای تهیه شود.

محمد زاده تأکید کرد: بر اساس اعلام موارد مربوطه کارخانه‌های تولید آرد در استان بوشهر موظف می‌باشند نسبت به رعایت نوع کیسه‌های آرد همراه با مشخصات نوع مصرف مربوطه اقدام کرده و در غیر این صورت تخلف محسوب شده و برخورد قانونی خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: کارخانه‌های تولید آرد موظف به رعایت درج مشخصات مربوطه بر روی کیسه‌های آرد تهیه‌شده متناسب با نوع مصرف جهت شفاف‌سازی و جلوگیری از تخلفات در شبکه توزیع می‌باشند.

کد خبر: ۱۱٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha