۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح اصلاح نخیلات در دشتستان
وزیر جهاد کشاورزی به خبرنگار بازار خبر داد:

تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح اصلاح نخیلات در دشتستان

بوشهر- ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی از تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح اصلاح نخیلات در دشتستان خبر داد.

سید جواد ساداتی‌نژاد در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی و نخیلات دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دشتستان قطب بزرگ کشاورزی استان بوشهر و کشور است و برای توسعه کشاورزی این شهرستان اهتمام جدی داریم.

وی افزود: رئیس جمهور بر اقتصاد نخیلات و اقتصاد حوزه شیلات تاکید دارند و به ویژه در بحث نخیلات باید در راستای اجرای طرح‌های اقتصادی گام برداریم.

وزیر جهاد کشاورزی از تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان برای طرح اصلاح نخیلات دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این میزان اعتبار در سال جاری تخصیص می‌یابد و شاهد اجرای طرح اصلاح نخیلات در مناطق آبپخش و شبانکاره و سعدآباد خواهیم بود.

ساداتی‌نژاد گفت: این طرح عظیم و مهم به منظور ارتقای کمی و کیفی محصول خرما در شهرستان دشتستان و در بخش‌های آبپخش و سعدآباد و شبانکاره اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته، اجرای شبکه فرعی آبیاری تحت فشار آب‌پخش نیز برای بیش از ۱۵۷ هزار اصله نخل و در مساحت بیش از یک‌هزار هکتار انجام می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال با پیگیری نماینده دشتستان در مجلس شورای، طرح خرید تضمینی خرما با جدیت اجرایی شد و سال آینده قطعا با کیفیت مطلوب‌تری انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۱۰٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha