۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
اجرای طرح احیای نخیلات دشتستان| صنایع تبدیلی خرما گسترش می‌یابد
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد:

اجرای طرح احیای نخیلات دشتستان| صنایع تبدیلی خرما گسترش می‌یابد

بوشهر- وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اجرای طرح احیای نخیلات دشتستان گفت: صنایع تبدیلی خرما گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید جواد ساداتی‌نژاد پیش از ظهر امروز در بازدید از نخلستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: ایران سومین تولیدکننده خرما در جهان است و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای بهبود وضعیت معیشتی نخلداران اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه صنایع تکمیلی خرما و افزایش صنایع بسته‌بندی، گام مهمی در رونق این محصول استراتژیک است و دولت سیزدهم برای تحقق این موضوع، برنامه‌های خوبی پیش بینی کرده است.

وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: اکنون طرح احیای نخیلات با جدیت در شهرستان دشتستان در دست اجراست و انتظار  داریم با تکمیل این طرح شاهد بهبود وضعیت نخلداران باشیم.

ساداتی‌نژاد از تخصیص ۵۰ میلیارد تومان برای طرح احیای نخیلات خبر  داد و گفت: این میزان اعتبار در جلسه شورای اداری استان تخصیص می‌یابد و به فضل خدا روز به روز شاهد بهبود وضعیت نخلداران باشیم.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور تاکید زیادی بر اقتصادی کردن نخیلات و اقتصادی‌تر شدن حوزه کشاورزی دارد و در استان بوشهر باید از این ظرفیت بهره بیشتری برده شود.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، به طور مکرر پیگیر وضعیت نخلداران و کشاورزان دشتستان است و با تلاش دسته جمعی و با همدلی برای رفع مشکلات این عزیزان گام برمی‌داریم.

کد خبر: ۱۱۰٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha