۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کدام نمادهای بورسی در معاملات دیروز متوقف یا بازگشایی شدند؟/ آخرین خبر از قراردادهای آتی سبد سهام

کدام نمادهای بورسی در معاملات دیروز متوقف یا بازگشایی شدند؟/ آخرین خبر از قراردادهای آتی سبد سهام

در بازار اوراق مشتقه تعداد ۱۱۴۹۳ قرارداد به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از بورس تهران لیست نمادهای بازگشایی شده یا متوقف شده به شرح زیر است:

وقفه معاملاتی نماد (کطبس۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌ (کطبس۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، تا پایان جلسه معاملاتی در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و ادامه معاملات از ابتدای روز معاملاتی بعد و در دامنه نوسان قیمت روزانه ادامه خواهد یافت.

توقف نماد معاملاتی(کویر)

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر(کویر)جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف خواهد شد.

وقفه معاملاتی نماد (وبشهر۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت توسعه‌ صنایع‌ بهشهر(هلدینگ‌ (وبشهر۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، تا پایان جلسه معاملاتی در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و ادامه معاملات از ابتدای روز معاملاتی بعد و در دامنه نوسان قیمت روزانه ادامه خواهد یافت.

توقف نماد (غشان۱) به علت تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت شیرپاستوریزه‌پگاه‌خراسان‌ (غشان۱) با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد. لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.

ادامه توقف نماد (شفن۱) به علت عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت

طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی فناوران (شفن۱)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای ۲ روز کاری ادامه می یابد.

ادامه توقف نماد (تاپیکو۱) به علت عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت

طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو۱)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای ۲ روز کاری ادامه می یابد.

بازگشایی نماد معاملاتی(افق)

نماد معاملاتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش(افق)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'ب' با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد، همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است.

بازگشایی نماد معاملاتی(کگاز)

نماد معاملاتی شرکت شیشه و گاز(کگاز)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'الف' بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.

بازگشایی نمادهای معاملاتی(دزهراوی)،(رتاپ)

نماد معاملاتی شرکت های داروسازی زهراوی(دزهراوی)، تجارت الکترونیک پارسیان(رتاپ)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'الف' بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.

قرارداد های آتی سبد سهام

در بازار قرارداد های آتی سبد سهام، تعداد ۶ قرارداد به ارزش بیش از ۱۲۵ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

ابزار بدهی                              

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد ۱۸ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۱۶ میلیارد ریال معامله شد.

صندوق های قابل معامله (ETF)      

در بازار صندوق های قابل معامله که صندوق های قابل معامله و صندوق های سرمایه گذاری شاخصی قابل معامله داد و ستد می شود، ۱۳۰ میلیون و ۳۳۴ هزار واحد از صندوق سرمایه گذاری به ارزش کل بیش ۱۳۵۷ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

بازار اختیار معامله  

در بازار اوراق مشتقه تعداد ۱۱۴۹۳ قرارداد به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

کد خبر: ۱۱٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha