۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
واحدهای گردشگری متخلف در استان سمنان پلمب می‌شوند
مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان:

واحدهای گردشگری متخلف در استان سمنان پلمب می‌شوند

سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و همچنین دستور مقام قضایی، واحدهای فعال درزمینهٔ گردشگر در صورت پذیرش مسافران در هرکجای استان پلمب خواهند شد.

مهدی جمال در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به پلمب واحدهای متخلف در سطح استان سمنان درزمینهٔ جذب گردشگر، ابراز کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا جذب گردشگر برای عدم شیوع بیشتر این بیماری در تمام واحدهای گردشگری استان ممنوع است.

وی افزود: این مصوبه شامل مهمان‌پذیرها، هتل‌ها، بومگردی ها، مسافرخانه‌ها، هتل آپارتمان‌ها و .... می‌شود و لازم است تا همه از قانون تبعیت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: از زمان ابلاغ این مصوبه به واحدهای اقامتی استان تاکنون دو واحد اقامتی در شهرستان دامغان به دلیل تخلف و پذیرش مسافر، پلمب شده‌اند.

جمال بابیان اینکه شرایط واحدهای اقامتی در استان سمنان درک می‌شود اما باید این را نیز در نظر داشت که راه مقابله با بیماری کرونا رعایت خود ما انسان‌ها است، گفت: باید با همکاری و همراهی در مقابله با این ویروس نقش‌آفرینی کنیم تا جامعه‌ای سالم و ایمن داشته باشیم.

وی افزود: میراث فرهنگی از مدت‌ها قبل و از اوایل اسفندماه برای مبارزه با شیوع بیشتر کرونا تمام مکان‌های گردشگری و سیاحتی در استان را تعطیل کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی سمنان گفت: در مبادی ورودی و خروجی استان نیز اکیپ های هلال احمر، ناجا و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی شاهرود و سمنان و شبکه بهداشت و درمان مستقر هستند و از مسافران تب سنجی و سنجش کرونا بعمل می آورند.

کد خبر: ۱۱٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha