۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
۳۹۰۰ میلیارد ریال در بخش صنعت استان ایلام سرمایه گذاری شد
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ایلام:

۳۹۰۰ میلیارد ریال در بخش صنعت استان ایلام سرمایه گذاری شد

ایلام-رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ایلام گفت: در سال ۹۸، سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در بخش صنعت استان ایلام سرمایه گذاری شده است.

یارالله نصیری در گفت و گو با بازار اظهار کرد: تقاضای سرمایه گذاری ۲۳ هزار میلیارد ریالی و تحقق سرمایه گذاری سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریالی در سال ۹۸ می توان گامی مهم برای رونق تولید استان ایلام بوده است.

وی گفت: شکل گیری چرخه بهره‌برداری از منابع نفت و گاز با ایجاد پالایشگاه گاز، راه اندازی پتروشیمی ایلام، شروع عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران، پیشرفت مناسب پتروایرانیان، طرح ان.جی.ال دهلران، صدور جواز تاسیس پتروشیمی مهران، هلیلان و دره‌شهر، صدور مجوز برای واحدهای صنایع پایین دستی، بهره برداری از کارخانجات شاخص فولادگستر آتنا، استیل کورد دره شهر، کوشاب غرب و همچنین فعال سازی صنایع تعطیل و نیمه تعطیل، می توان به تحقق شعار سال یعنی جهش تولید امیدوار بود.

نصیری عنوان کرد: برای حل مشکل کمبود دستکش در بازار استان ایلام، یکی از واحدهای کوچک صنعتی استان که سال ۹۶ تاسیس شده و به دلیل مشکلات بازار تاکنون تعطیل بود، دوبار فعال شده است.

رئیس سازمان صمت در ادامه از اختصاص تسهیلات لازم برای تامین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه به صورت فوری برای این واحد تولیدی خبر داد.

نصیری گفت: این واحد صنعتی می تواند ۲۰ هزار جفت دستکش در یک شیفت کاری تولید کند و در صورت تامین مواد اولیه و سرمایه درگردش، ظرفیت تولید تا ۴۰ هزار جفت در روز را دارد.

کد خبر: ۱۱٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha