۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
اشکالات طرح رتبه بندی فرهنگیان به طور کامل برطرف شود
نماینده مردم دهلران در مجلس:

اشکالات طرح رتبه بندی فرهنگیان به طور کامل برطرف شود

نماینده مردم دهلران در مجلس تاکید کرد: برای ادای دین به جامعه معلمان باید تمامی اشکالات طرح رتبه بندی فرهنگیان در مجلس برطرف شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، بهزاد علیزاده در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی عنوان کرد: فرهنگیان چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند، لایحه دولت دارای اشکالاتی بود، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برخی از این اشکالات را رفع کرد، اما ایرادات همچنان وجود دارد.

نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس ادامه داد: اگر می خواهیم دین خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان ادا کنیم، باید در زمان بررسی لایحه به گونه ای اقدام شود تا نظر فرهنگیان درخصوص دریافت معادل ۸۰ درصد حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها تامین شود.

وی گفت: دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشتگان با امضای ۲۰۸ نفر از نمایندگان در آذر سال ۹۹ به هیات رئیسه تقدیم شد، اما تاکنون در این موضوع اقدامی صورت نگرفته است، از ریاست مجلس می خواهیم طرح مذکور را در دستور کار قرار دهد.

این نماینده مجلس خطاب به بانک مرکزی تذکر داد: عدم ابلاغ مصوبه هیات دولت درخصوص تمدید تسهیلات کشاورزی و دامداری سال ۹۹ با سررسید سال ۱۴۰۰ باعث شده است بسیاری از بانک ها نسبت به انجام این دستور اقدام نکنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس یازدهم گفت: یک سال و نیم است از زمان بازنشستگی فرهنگیان می گذرد، اما همچنان پرداخت پاداش پایان خدمت آنها صورت نگرفته که این امر با عدالت هم خوانی ندارد.

کد خبر: ۱۱۰٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha