۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
تکمیل طرح های نیمه تمام ایلام با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در اولویت است
استاندار ایلام:

تکمیل طرح های نیمه تمام ایلام با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در اولویت است

ایلام- نوذری، استاندار ایلام گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام ایلام با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در اولویت کار دولت قرار گرفته است.

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار بازار در مورد نتایج سفر رئیس جمهور به استان اظهار کرد: در این سفر مصوبات خوبی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به لزوم تکمیل سامانه گرمسیری ایلام برای توسعه کشاورزی در استان، افزود: اجرای کامل طرح سامانه گرمسیری نقش مهمی در توسعه و تحول بخش کشاورزی استان دارد.

استاندار ایلام ادامه داد: تاکنون اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

نوذری با اشاره به اینکه در سال جاری ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در سفر رئیس جمهور مصوب شد اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح تا سال آینده محقق شود.

وی افزود: توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار و تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد به بالا از اولویت های سفر اخیر رئیس جمهور به استان است که می تواند روند توسعه در استان را شتاب بخشد.

استاندار ایلام تصریح کرد: در حوزه نفت و گاز و کشاورزی نیز استان ایلام ظرفیت های ویژه ای دارد که در سفر رئیس جمهور اعتبارات به این حوزه ها اختصاص یافته است.

نوذری گفت: موضوع زیرساخت های اربعین از دیگر اولویت های مصوبات سفر رئیس جمهور بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به تردد سالانه بیش از ۶۵ درصد زائران از مرز بین المللی مهران توجه به زیرساخت های این حوزه در بخش های جاده، راه و راه آهن نیز مورد توجه قرار گرفت و رئیس جمهوری تاکید ویژه ای بر تکمیل این طرح ها داشت.

کد خبر: ۱۱۰٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha