۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
قطع مکرر برق هزینه‌های تولید را سربار کرده است| صادرات کالا از مازندران به اروپا
یک فعال در صنعت مازندران:

قطع مکرر برق هزینه‌های تولید را سربار کرده است| صادرات کالا از مازندران به اروپا

ساری- صدری، یک تولیدکننده و فعال در حوزه صنعت مازندران گفت: قطعی مکرر برق هزینه‌های تولید را سربار کرده و حاشیه سود را از بین برده است.

علی صدری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تحریم ها فرایند صادرات را در زمینه نقل و انتقال پول تحت الشعاع قرار داده است، افزود: قطعات مورد نیاز از جمله پی ام سی و غیره که در کشور تولید نمی شود، برای واردات آن با مشکل روبرو هستیم.

وی مسائل داریی و تامین اجتماعی را از دیگر دغدغه های فراروی بخش صنعت و تولیدکنندگان بیان کرد و گفت: قطعی مکرر و اختلال در برق هزینه های سربار مضاعفی را بر تولید ایجاد می کند.

وی ادامه داد: وقتی باقطعی مکرر برق مواجه می شویم، تولید متوقف می شود در حالی که هزینه ها همچنان وجود دارد و این مسئله حاشیه سود تولیدکنندگان را کم می کند و تولید را غیرصرفه می کند.

صدری با اظهار اینکه تمام امید تولیدکنندگان رفع مشکلات فراروی و رونق تولید است، گفت: هدف ما صادرات دستگاه ها و تولیدات به کشورهای اروپایی است و در حال حدود 40 خانوار در مجتمع صنعتی طبرستان روزی می برند.

وی با اظهار اینکه تسهیل در کسب و کار و تولید مهمترین درخواست صنعتگران از متولیان امر است خواهان توجه ویژه برای رفع مشکلات فراروی بخش صنعت شد و گفت: در صورت رونق تولید، دغدغه های فراروی اشتغال برطرف می شود.

کد خبر: ۱۱۰٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha