۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
۷ میلیارد تومان برای ترمیم بند خاکی کلاته رودبار در نظر گرفته شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۷ میلیارد تومان برای ترمیم بند خاکی کلاته رودبار در نظر گرفته شد

دامغان- علیزاده، نماینده دامغان در مجلس گفت: برای ارتقای آبرسانی و با رایزنی‌های صورت گرفته هفت میلیارد تومان برای ترمیم بند خاکی کلاته‌رودبار در نظر گرفته شد.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در منطقه کلاته رودبار دامغان که تمام اقتصاد این منطقه کشاورزی و دامداری به آن وابسته است، آب  محسوب می شود، تاکید کرد:  برای ارتقای آبرسانی و با رایزنی های صورت گرفته هفت میلیارد تومان برای ترمیم بند خاکی کلاته رودبار در نظر گرفته شد.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی به پروژه های آبرسانی در دامغان شد و گفت: طی این سال ها  مشکلات بند خاکی شهید ساجدی شهر کلاته رودبار حل نشده و مشکلاتی بوجود آورده است.

نماینده دامغان در مجلس بیان کرد: برای ترمیم این بند خاکی تلاش ها و پیگیری های زیادی صورت گرفته و در این خصوص بودجه خوبی نیز تخصیص داده شده است .

علیزاده برمی گفت: بنا به اعلام آب منطقه ای سمنان عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب به شهر کلاته رودبار به طول چهار هزار و ۵۰۰ متر آغاز شد که از این خط انتقال در فاز اول یک هزار و ۵۰۰ متر با لوله ۱۶۰ پلی اتیلن آغاز شد همچنین باید گفت اعتبار این پروژه نیز ۱۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه مخزن ۵۰۰ متر مکعب شهر کلاته رودبار با هدف فشار و افزایش حجم ذخیره آب با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: چهار و نیم کیلومتر خط انتقال آب شرب کلاته رودبار وجود دارد که یک و نیم کیلومتر آن اجرایی شده و برای سه کیلومتر دیگر سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کد خبر: ۱۱۰٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha