۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
طلب ۲۰ میلیارد ریالی پیمانکاران گلستانی برای مقابله با کرونا اختصاص یافت
رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان:

طلب ۲۰ میلیارد ریالی پیمانکاران گلستانی برای مقابله با کرونا اختصاص یافت

گرگان- رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان گفت: ۲۰ میلیارد ریال از طلب پیمانکاران عمرانی گلستان که در سیل سال گذشته فعالیت داشتند برای مقابله با کرونا و خرید دستگاه تنفس مصنوعی برای بیمارستان‌های استان اختصاص یافت.

علی اکبر جلالی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پیمانکاران بخش خصوصی گلستان بابت فعالیت‌های انجام داده در سیل سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال از دستگاه‌های اجرایی استان (آب منطقه‌ای، جهاد، آب و فاضلاب شهری و روستایی و ...) طلب داشتند.

وی افزود: در همان ایام مقابله با سیل پیمانکاران بخش خصوصی استان ۲۰ میلیارد ریال از طلب خود را برای کمک به سیل زدگان استان بخشیدند.

رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان ادامه داد: ۲۰ میلیارد ریال از طلب پیمانکاران گلستانی از دستگاه‌های اجرایی باقی مانده و اعتبار آن در روزهای پایانی سال به استان تخصیص یافته بود که پیمانکاران این طلب را برای مقابله با ویروس کرونا بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه این ۲۰ میلیارد ریال طلب پیمانکاران از جهادکشاورزی استان بود، تصریح کرد: پیمانکاران عمرانی استان این طلب را برای پیشگیری از شیوع کرونا و خرید دستگاه تنفسی برای بیمارستان‌های استان بخشیدند.

جلالی با یادآوری اینکه ۵۵ دستگاه ونتیلاتور با کمک فعالان اقتصادی استان خریداری و در اختیار مراکز درمانی گلستان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: سهم پیمانکاران عمرانی استان از اعتبار مورد نیاز برای خرید ۵۵ دستگاه ونتیلاتور ۲.۵ میلیارد تومان است که دو میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان از آن در قالب طلب بخشیده شده تامین و مابقی آن در حال جمع آوری است.

کد خبر: ۱۱٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ولی الله حدادی IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      0 0
      باسلام محضرپیمانکاران ومهندسین محترم گلستان وباقبولی طاعات وعبادات وتبریک سال نو.خواستم تقدیر وتشکرکنم از مهندسین محترم استانم مخصوصا مهندس جلالی ان شاالله خداوند طول عمرباعزت به شما وهمکاران گرامی شما راازخداوند متعال خواستارم باتشکرولی الله حدادی