۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
هدف گذاری بر روی شاخص‌های بخش صنعت و معدن، لازمه تحقق جهش تولید است
رئیس سازمان صمت اردبیل:

هدف گذاری بر روی شاخص‌های بخش صنعت و معدن، لازمه تحقق جهش تولید است

اردبیل - رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: باید با هدف گذاری بر روی شاخص‌های بخش صنعت و معدن بتوانیم در راستای تحقق جهش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال حرکت کنیم.

به گزارش خبرگار بازار، رامین صادقی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه سازمان صمت استان اردبیل در راستای تحقق جهش تولید با تأکید بر رعایت بهداشت در محل کار واحدهای تولیدی صنعتی، گفت: واحدهای صنعتی ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند، مخصوصاً در شرایط کنونی که با ویروس کرونا مواجه هستیم.

وی یادآور شد: در پی تعیین هدف جهش تولید به عنوان شعار سال و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، تشکیل چنین جلسات تخصصی ضروری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از برگزاری جلسه با معاونین سازمان صمت و مدیران این مجموعه در استان اردبیل خبر داد و افزود: به دنبال این هستیم تا برای هدف گذاری شاخص‌های بخش صنعت و معدن برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از ابتدای سال حرکت خود را در راستای تحقق جهش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال آغاز کنیم.

صادقی بر ضرورت توجه به ابعاد مختلف و الزامات "جهش تولید" پیرو دستور ویژه مقام عالی وزارت متبوع در خصوص آسیب شناسی دقیق نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات و تجربیات سال ۹۸ که سال رونق تولید بود و تطبیق با الزامات جهش تولید در سال ۹۹ تاکید کرد.

کد خبر: ۱۱٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha