۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
تصویب ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور برای توسعه ایلام
استاندار ایلام خبر داد؛

تصویب ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور برای توسعه ایلام

ایلام- نوذری، استاندار ایلام از تصویب ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور برای توسعه استان خبر داد و گفت: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام در اولویت تکمیل شدن قرار گرفته است.

محمد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به ایلام، در مجموع ٢٧۵ طرح با اعتبار ١٩ هزار و ۶٠٠ میلیارد تومان تصویب شد و همچنین ١٨۶٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیز تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق کم برخوردار و پیگیری تکمیل پروژه های بالای ۶۰ درصد پیشرفت، اولویت ها و تاکیدات رئیس جمهور در سفر به استان ایلام بود، عنوان کرد:  توجه جدی به میادین نفتی، استفاده از ظرفیت های کشاورزی و توسعه زیرساخت های اربعین از مواردی بود که به آنها بودجه اختصاص داده شد.

نوذری بیان کرد: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهر به استان در خصوص اربعین بود که اعتبارات اربعین سال‌جاری ایلام با تخصیص ۱۰۰ درصدی همراه شده است.

استاندار ایلام گفت: توسعه میادین نفت و گاز و پتروشیمی استان از جمله سرمایه گذاری در میادین نفتی تنگ بیجار، چنگوله، چشمه خوش، پایدار غرب و ...از دیگر مصوبات این سفر بوده است.

وی با اشاره به صدور مجوز خوراک پتروپالایش به ظرفیت ۵۰ هزار بشکه با سرمایه گذاری بخش غیر دولتی، افزود: قرار است عملیات اجرایی ناحیه صنایع پایین دستی پتروشیمی دهلران نز شروع شود.

نوذری اضافه کرد: در این سفر اختصاص ۹۲۰ میلیارد تومان در حوزه آب و خاک و کشاورزی به ۱۸ طرح نیمه تمام نیز تصویب شده است.

کد خبر: ۱۱۰٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha