۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
راه‌اندازی بارانداز و شهرک مشترک صنعتی در منطقه مغان تسریع شود
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

راه‌اندازی بارانداز و شهرک مشترک صنعتی در منطقه مغان تسریع شود

اردبیل- بدری، نماینده مردم اردبیل، ‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: بارانداز ریلی و احداث شهرک صنعتی مشترک در منطقه مغان باید به صورت جدی و اقدام اولویت‌دار مورد پیگیری قرار گیرد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: استاندار سابق اردبیل تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی را در تحقق اهداف توسعه‌ای در حوزه‌های زیرساختی، ‌عمرانی و جذب سرمایه‌گذاران داشتند که ثمره و نتیجه آن‌را در سال‌های آینده به عینه مشاهده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قطعا سعی بر این خواهد بود تا در دوره جدید مدیریت ارشد استان در بخش زیرساخت‌ها کارهای ماندگار و ارزشمندی انجام شود اظهار کرد: در مجلس دهم و یازدهم در کنار مدیریت ارشد استان، تلاشمان بر این است تا به دور از مساحل حاشیه‌ای و سیاسی آنچه که به صلاح و صرفه استان اردبیل است، انجام دهیم و با تأمین منابع اعتباری سعی خواهیم کرد تا مطالبات مردم به جد هدف‌گذاری شود.

بدری افزود: برای تکمیل راه آهن اردبیل با دوراندیشی استاندار سابق از محل فاینانس بانک ملی منابع خوبی به استان اختصاص یافت که بنده از نزدیک شاهد پیگیری ها در تخصیص این اعتبارات بودم و بانک ملت و صادرات نیز منابع خوبی را از محل فاینانس برای طرح‌های توسعه‌ای آب و فاضلاب و بزرگراه‌های استان اختصاص داده است.

وی ادامه داد: پروژه راه آهن اردبیل با پیشرفت ۴۰ درصد توسط استاندار سابق تحویل گرفته شد و هم اکنون این پروژه با ۹۰ درصد پیشرفت سال آینده آماده راه‌اندازی خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس به توسعه بزرگراه‌ها با ردیف‌دار شدن اعتبارات محورهای مختلف مواصلاتی اشاره کرد و گفت: برای محور اردبیل – سرچم، اردبیل - مشگین‌شهر، رضی – امیرکندی – گرمی به بیله‌سوار و پارس‌آباد به مشگین‌شهر و همچنین راه‌های مواصلاتی جنوب استان اعتبارات کافی اخذ شده و پیگیری ها برای تخصیص صد درصد آن به ویژه از محل سفر رئیس جمهور سابق در حال انجام است.

بدری اضافه کرد: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور سابق به استان برای توسعه راه‌ها در نظر گرفته شد که صد درصد این منابع اختصاص یافت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت رئیسی نیز در کنار جذب اعتبارات ملی و استانی، سعی خواهیم کرد تا پروژه‌های اساسی و زیربنایی به نتیجه رسیده و تحولات اقتصادی و افزایش سرانه درآمدی را در استان شاهد باشیم.

کد خبر: ۱۱۰٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha