۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
روزانه ۵ هزار عدد ماسک در قوچان تولید می شود
فرماندار قوچان:

روزانه ۵ هزار عدد ماسک در قوچان تولید می شود

قوچان- فرماندار قوچان گفت: تعداد۸ واحد تولیدی با ظرفیت تولید روزانه پنج هزارعدد ماسک در راستای تامین نیاز های مردم این شهرستان در تلاش هستند.

هادی رجائی نیا در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون تعداد ۶۰ هزار ماسک تولید و برای توزیع برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی واحدها با مشاغل خانگی در ارتباط هستند لذا سعی شده تا  از پارچه های مرغوب،استاندارد  و بهداشتی استفاده شود و پس از ضد عفونی واستریل در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

فرماندار قوچان با بیان اینکه توزیع این ماسک ها در مراکز رسمی از جمله داروخانه ها و فروشگاه های معتبر است لذا از مردم خواست تا نیاز خود را از این مراکز تامین کنند.

وی افزود: همچنین علاوه بر این تعدادی از خیران نیز اعلام آمادگی نکرده اند تا به صورت رایگان به اقشار خاصی از جامعه و نیازمندان در توزیع ماسک رایگان کمک کنند.

فرماندار قوچان هم چنین به آمادگی تولید یک تن ژل ضد عفونی کننده اشاره کرد و گفت: چون بستر تولید ژل ضدعفونی کننده برپایه الکل است بنابراین اگر الکل سهمیه ای بیش تر اختصاص یابد توان تولید بیشتر از یک تن را نیز داریم.

کد خبر: ۱۱٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha