۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
جایگاه خراسان رضوی در اقتصاد مقامتی قابل قبول است

جایگاه خراسان رضوی در اقتصاد مقامتی قابل قبول است

مشهد- استاندار خراسان رضوی در تشریح فعالیت های انجام گرفته در راستای منویات مقام معظم رهبری گفت: سال گذشته در حوزه اقدامات عمرانی و اقتصادی برنامه‌های خوبی در این استان اجرا شد و لذا در حوزه اقتصاد مقاومتی این استان پیشتاز بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در جلسه مدیران ستادی خراسان رضوی افزود: سال گذشته در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تاکید و تلاش ما بر رونق تولید بود که خوشبختانه فعالیت های قابل توجهی به سرانجام رسید.

وی با اشاره به شعار سال گذشته رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید ادامه داد: خوشبختانه برای تحقق این شعار به اشتغالزایی‎ مطلوبی در روستاها و مناطق کم برخوردار در استان دست پیدا کردیم.

وی یادآور شد: در همین راستا فعالیت‌های معین‌های اقتصاد مقاومتی در چهارچوب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی متمرکز بر این شعار شد و موفقیت های خوبی حاصل شد.

رزم حسینی با ببیان اینکه امسال نیز با تلاش و توان بیشتر و پیرو فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، فعالیت‌ها در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی برای تحقق «جهش تولید» ادامه پیدا خواهد کرد ادامه داد: پروژه انتقال آب از دریای عمان از جمله اقدامات مهمی بود که  برنامه‌های اجرایی آن در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام این  پروژه به طول یک هزار و ۴۱۰ کیلومتر سه استان شرق کشور از آب شیرین بهره‌مند خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به حل مشکلات گروه شرکت های پدیده نیز گفت: با پیگیری‌های دستگاه قضایی، دولت و سایر بخش‌ها، موضوع شرکت پدیده حل و فصل شد و هم‌اکنون با انتخاب هیات مدیره و طبق قانون تجارت، این شرکت در حال فعالیت است و در بورس هم به منظور خرید و فروش سهام حضور دارد.

کد خبر: ۱۱٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha