تجار ایرانی از فرصت اکسپو ۲۰۲۰ دوبی برای توسعه تجارت استفاده کنند
عضو کمیته اکسپو اتاق ایران:

تجار ایرانی از فرصت اکسپو ۲۰۲۰ دوبی برای توسعه تجارت استفاده کنند

عضو کمیته اکسپو اتاق ایران می‌گوید: در اکسپو دوبی ۱۹۱ کشور پاویون دارند و ما در حال هماهنگی برای بازدید از ۲۰ پاویون هستیم تا جلسات B۲B تخصصی برای تجار و صاحبان صنایع برگزار شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، عضو کمیته اکسپو اتاق ایران درباره اکسپو دوبی و اهمیت آن می‌گوید: اکسپوی دوبی یکی از بزرگ‌ترین آوردگاه‌های فرهنگی دنیاست؛ این رویداد سومین رویداد پرمخاطب جهان است. دولت ایران و بخش خصوصی سعی می‌کند از این رویداد بهترین بهره‌برداری لازم را داشته باشد. برای همین کمیته اکسپوی اتاق ایران به دستور غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران در اتاق ایران تشکیل شده است.

رامین آذرمنش می‌افزاید: با توجه اینکه علاقه‌مند بودیم هیات‌های ما به‌صورت هیات تجاری در اکسپوی دوبی شرکت کنند نه به صورت هیات توریستی، برای همین تصمیم گرفتیم، هماهنگی‌های لازم صورت گیرد. به این دلیل ما در حال حاضر در امارات هستیم تا هماهنگی‌های لازم با شورای بازرگانی کشورهای مختلف، اتاق بازرگانی دوبی، مرکز مالی دوبی، مرکز تجارت جهانی دوبی و مرکز نمایشگاهی دوبی و خدمات مبتنی بر آن در نمایشگاه اکسپو صورت گیرد.

او ادامه می‌دهد: ما سعی کرده‌ایم در این رویداد مجموعه خدماتی که در ۱۰ سال گذشته در دنیا شناخته‌شده را برای تجار ایرانی و صاحبان صنایع، فراهم کنیم. در رویکرد (M.I.C.E) که اتاق ایران به‌عنوان نگرش خود در ارائه خدمات به هیات‌های تجاری اعزامی به اکسپو دوبی، برگزیده است، تفریحات مرتبط و سازنده (Incentive) جزء لاینفک خدمات هدفمند و تخصصی خواهد بود.

آذرمنش می‌گوید: ما به دنبال این هستیم که در خود پاویون ایران، هم برای بازدید و هم برای ارائه محتوا و هم برگزاری جلسات B۲B برنامه‌ریزی کنیم و مبتنی بر آن بتوانیم تعاملاتی را در حوزه‌های مختلف ایجاد کنیم. کنفرانس‌ها و سمینارها، رویدادها و جلسات داخل هتل را هماهنگ می‌کنیم. به‌عنوان مثال روز گذشته با شورای تجاری اسپانیا دیداری داشتیم و قرار شد این جلسات برای تجار ایرانی هماهنگ شود.

او تصریح می‌کند: هماهنگی نهایی با اتاق بازرگانی دوبی، مرکز مالی دوبی، مرکز تجارت جهانی دوبی انجام‌شده که درنهایت دوره آموزشی و B۲B تخصصی برای تجار ایرانی برگزار شود.

آذرمنش ادامه می‌دهد: همچنین قرار ملاقاتی برای بازدید از مرکز آزاد تجاری دوبی داریم تا به‌واسطه آن بتوانیم بازدیدهایی از زیرساخت‌های دوبی داشته باشیم و بازدیدهایی که تجار با آورده‌های جهان امروز آشنا شوند. این رویداد فرصتی تجاری و فرهنگی ویژه برای تجار ایرانی است و باید از ان به بهترین نحو استفاده شود.

او تصریح می‌کند: در اکسپو دوبی ۱۹۱ کشور پاویون دارند؛ ما در حال هماهنگی برای بازدید از ۲۰ پاویون کشورهایی مثل اسپانیا، ایتالیا، سنگاپور، کره جنوبی، هلند، ژاپن و غیره هستیم تا جلسات B۲B برای تجار و صاحبان صنایع داشته باشیم.

کد خبر: ۱۱۰٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha