۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
قیمت بلوک سیمانی در نوشهر، نور و فومن و سایر شهرهای ایران

قیمت بلوک سیمانی در نوشهر، نور و فومن و سایر شهرهای ایران

امروزه به جرات می توانیم بگوییم که تمام ساختمان ها در ایران یا حتی دنیا، از بلوک سیمانی سبک جهت دیوارکشی، تیغه بندی و حصارکشی استفاده می کنند.

به گزارش بازار، قیمت بلوک سیمانی در نوشهر، نور و فومن را برای شما در این مقاله بیان می کنیم و قیمت سایر شهرها را جهت خرید اینترنتی یا حضوری در انواع مهم و پرفروش بلوک در سایت بتن آلوکا می توانید مشاهده کنید و خریدی مطمئن را با قیمت روز انجام دهید.

امروزه به جرات می توانیم بگوییم که تمام ساختمان ها در ایران یا حتی دنیا، از بلوک سیمانی سبک جهت دیوارکشی، تیغه بندی و حصارکشی استفاده می کنند، و استفاده از بلوک های قدیمی، سفال و آجر تقریبا منسوخ شده است و جای خود را به بلوک های بتنی جدید داده است. بلوک های قدیمی یا دستی فقط برای حصارکشی باغ ها به دلیل متراژ وسیع، کاربرد دارند.

بلوک های سیمانی پرفروش عموما بلوک های جدیدی هستند که با نام بلوک سبک شناخته می شوند. بلوک های حصارکشی که جهت ویلا سازی به کار می روند نیز امروزه فروش زیادی دارند که عموما با نام بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰ شناخته می شوند. قیمت بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰ و سایر قیمت ها را در ادامه با مثال چند شهر مهم لیست میکنم. اما ابتدا شما را با جنس و ماهیت بلوک های پرفروش که مثال زده ایم، مختصر و مفید آشنا میکنیم.

بلوک سبک چیست؟

قیمت بلوک سیمانی در فومن

بلوک های جدید یا بلوک سبک سیمانی از ترکیب سیمان و آب به اضافه افزودنی پوکه معدنی (به جای ماسه در نوع قدیمی) تشکیل شده اند، این محصولات در دستگاه تمام اتوماتیک و تحت پرس شدید تولید می شوند و جهت خشک شدن به گرمخانه فرستاده می شوند.

کلا سیستم  بلوک زنی در کارخانه بلوک سبک متفاوت تر از کارگاه های بلوک سیمانی معمولی و دستی با دستگاه تخم گذار هستند. این محصولات از لحاظ مقاومت بالا، عدم شکنندگی و پرتی و عایق بودن، واقعا معجزه نسل بلوک های بتنی هستند، به همین خاطر هم پرفروش ترین و بهترین نوع بلوک شناخته می شوند. ما قیمت همین نوع پرفروش را در زیر بیان میکنیم، قیمت بقیه را از کارشناسان آلوکا، رایگان و روزانه جویا شوید.

قیمت بلوک سیمانی در نوشهر، نور و فومن

قیمت بلوک سیمانی در نور

قیمت بلوک سیمانی در نوشهر، نور و فومن برای انواع مختلف بلوک، نسبت به سایز و ابعاد متفاوت است. بلوک سبک در انواع قالب های مختلف از ۷ سانتی تا سی سانتی تولید می شود که این سایز بندی ها نیز در تعداد جداره های متفاوت تولید می گردند، در جدول زیر پرکاربردترین و پرفروش ترین انواع بلوک سیمانی سبک با مشخصات و قیمت در نوشهر، نور و فومن لیست شده است.

قیمت بلوک سیمانی در نوشهر، نور و فومن

نوع بلوک

سایز بلوک

وزن بلوک

تعداد جداره

قیمت بلوک سبک (تومان)

بلوک ۷ سانتی

۴۰*۲۰*۷

۳.۸ kg

دو جداره

۵۰۰۰

بلوک ۱۰ سانتی

۱۰*۲۰*۴۰

۵ kg

دو جداره

۵۴۰۰

بلوک ۱۰ سانتی

۱۰*۲۰*۴۰

۶ kg

سه جداره

۵۵۰۰

بلوک ۱۵ سانتی

۱۵*۲۰*۴۰

۷.۵ kg

سه جداره

۶۵۰۰

بلوک ۱۵ سانتی

۱۵*۲۰*۴۰

۸ kg

چهار جداره

۶۶۰۰

بلوک ۲۰ سانتی

۲۰*۲۰*۴۰

۱۰ kg

سه جداره

۷۵۰۰

بلوک ۲۰ سانتی

۲۰*۲۰*۴۰

۱۰ kg

چهار جداره

۷۶۰۰

برای اطلاع از قیمت بلوک سیمانی در هر نوع و هر سایز دلخواهی و در هر شهری به سایت بتن آلوکا در لینک درج شده مراجعه کنید. کارشناسان نیز آماده پاسخگویی در واتساپ و تلفنی هستند.

کد خبر: ۱۱۰٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha