۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
شرکت های دانش‌بنیان آذربایجان شرقی لباس‌های استریلیزه تولید می کنند
استاندار آذربایجان شرقی:

شرکت های دانش‌بنیان آذربایجان شرقی لباس‌های استریلیزه تولید می کنند

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش شرکت های مختلف در تولید اقلام بهداشتی در استان گفت: شرکت های دانش‌بنیان آذربایجان شرقی لباس‌های استریلیزه تولید می کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، استاندار آذربایجان شرقی امروز ظهر از چند واحد دانش‌بنیان و کارگاه تولید ماسک در تبریز بازدید کرد.

محمدرضا پورمحمدی از چند واحد دانش‌بنیان از جمله واحد تولید ماسک در یکی از مراکز رشد و فناوری، واحد تولید اندام‌های مصنوعی الکترونیکی، واحد تولید مواد اولیه دارویی و چاپگرهای سه‌بعدی بازدید کرد.

همچنین از کارگاه تولید ماسک، گان و لباس‌های استریلیزه و ملحفه‌های بهداشتی در موکب بانوان شهدای آذربایجان بازدید و از فعالیت چشمگیر بانوان فعال در این موکب قدردانی کرد.

 وی در این بازدید با قدردانی از همت بانوان تبریزی در تولید  اقلام مورد نیاز برای درمان بیماران کرونا، گفت: روحیه جهاد و ایثار همانند روزهای دفاع مقدس در این مجموعه موج می زند و امیدواریم با همکاری و مساعدت اقشار مختلف مردم بتوانیم به زودی بر مشکلات غلبه کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: بانوان مستقر در این مجموعه بدون پچشمداشت مالی، روزانه بیش از ۱۵ هزار ماسک تولید می کنند که در سایه فعالیت چنین واحدهایی، در تولید و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۰٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha