۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
توسعه‌ مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان اشتغال ۲۰۰۰ نفر را به دنبال دارد
مدیر مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان:

توسعه‌ مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان اشتغال ۲۰۰۰ نفر را به دنبال دارد

همدان - مدیر مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان گفت: طی ۱۰ سال آینده با اجرای فازهای توسعه‌ای مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان به ایجاد اشتغال برای دو هزار نفر دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار بازار؛ نصرت‌الله طاقتی‌احسن بعدازظهر چهارشنبه در بازدید استاندار همدان از مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان با بیان اینکه برای توسعه این مجموعه ۱۰ فاز تعریف شده، گفت: این مجموعه فرهنگی با ۵ فاز توسعه‌ای در حال راه‌اندازی فاز ششم توسعه‌ای تا سال۱۴۰۱ است.

طاقتی‌احسن ادامه داد: فاز چهار چاپ لیبل بود و فاز پنجم نیز چاپ بر روی انعطاف‌پذیرها بود که راه‌اندازی شده و در حال کار است.

وی بیان کرد: اخیرا شرکت همدان‌پیام پلاس را راه‌اندازی کرده‌ایم که یک شرکت خلاق در حوزه رسانه بوده و در پارک علم و فناوری مستقر است.

طاقتی‌احسن با بیان اینکه اولویت این مجموعه حمایت از توسعه استان و دفاع از حقوق مردم است، افزود: در حال حاضر ۹۰ پرسنل در رسانه کاغذی و دیجیتال و ۸۰ پرسنل در چاپخانه به‌طور مستقیم مشغول به‌کار هستند.

چشم‌انداز ۲۰ ساله برای این مجموعه تعریف شده بود که در ۱۰ سال باقیمانده و تا فازهای توسعه‌ای بعدی به ایجاد اشتغال برای دو هزار نفر دست خواهیم یافت

وی افزود: چشم‌انداز ۲۰ ساله برای این مجموعه تعریف شده بود که در ۱۰ سال باقیمانده و تا فازهای توسعه‌ای بعدی به ایجاد اشتغال برای دو هزار نفر دست خواهیم یافت.

وی به مشکلات شهرک صنعتی بهاران اشاره کرد و گفت: این منطقه با مشکل مخابراتی و آنتن‌دهی موبایل مواجه است و هیئت مدیره این شهرک تقاضای رفع چالش‌های آن را دارد.

مدیرمسئول مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان به نیمه‌کاره بودن زیرگذر شهرک بهاران نیز اشاره کرد و گفت: سال‌هاست این زیرگذر نیمه‌کاره رها شده که اگر ایجاد شود بسیاری از مشکلات ترافیکی و تصادفات این منطقه حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان برای معرفی توانمندی‌های استان در حوزه چاپ و بسته‌بندی و جذب مشتریان داخلی و خارجی طبق روال سال‌های گذشته از جمعه همین هفته در ۲۸مین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران حضور خواهد داشت.

طاقتی احسن با بیان اینکه از سال ۹۱، این دهمین‌بار است که این چاپخانه در نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران حضور می‌یابد؛ گفت: نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران از برند ۲۸ساله برخوردار است و درحال حاضر یکی از نمایشگاه‌های بزرگ منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل، حمایت از صنایع داخلی و انتقال دانش و تکنولوژی است.

مدیرمسئول مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان اضافه کرد: مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان در این دوره نیز با فاز جدید توسعه‌ای در نمایشگاه حضور خواهد داشت و شرکت R&D مستقر در پارک علم و فناوری استان در ۲۸مین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران به ارایه خدماتی از جمله بسته‌بندی میوه‌جات صادراتی، بسته‌بندی پاکت‌های مختلف فست فودی و بسته‌بندی حبوبات و ادویه‌جات و مواد غذایی خواهد پرداخت.

وی گفت: چاپ سلفون، لیبل‌های چسب‌دار و شیرینک، تولید انواع پاکت‌های سلفون، ساشه، فیلم و کاغذی بدون سیلندر و کلیشه از جمله خدمات دیگری است که در این مرکز ارایه می‌شود و در نمایشگاه نیز معرفی خواهند شد.

مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان بزرگترین مرکز چاپ و بنگاه کارآفرینی در غرب کشور است

طاقتی احسن یادآور شد: مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان بزرگترین مرکز چاپ و بنگاه کارآفرینی در غرب کشور است که دارای خطوط مختلف چاپ با ۲۰۰عنوان چاپ نشریات غرب کشور، ماشین‌آلات و تجهیزات چاپ افست ورقی، واحد لیتوگرافی، خط کامل صحافی اتوماتیک و خط تولید لیبل و خدمات جانبی است.

وی افزود: این چاپخانه مدرن‌ترین ماشین‌آلات لیبل کشور با تکنولوژی اروپایی را داراست و هدف آن استفاده از دستگاه‌های به‌روز، جلوگیری از خروج ارز در حوزه چاپ و تولید لیبل و لفاف‌های بسته‌بندی در کشور است.

وی گفت: هدف از دهمین حضور مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، معرفی توانمندی‌های منحصربه‌فرد استان، شناسایی بازارهای جدید کار، کمک به توسعه و رونق فضای کسب‌وکار استان، توجه به شعار سال و حضور در جمع بزرگان صنعت چاپ دنیاست.

سید سعید شاهرخی استاندار همدان نیز در بازدید  از مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان گفت: این مجموعه را به‌طور کامل دیدم، از مدیران استان تقاضا دارم که نهایت همکاری را برای فازهای توسعه‌ای بعدی با شما داشته باشند طوری که شما فقط به‌دنبال کارهای فنی، تخصصی و فکری خودتان باشید و ما دولتی‌ها هم کنار شما برای کمک بایستیم.

کد خبر: ۱۰۹٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha