۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
 توسعه کشت چغندر علوفه ای از برنامه های مدیریت زراعت استان مرکزی در سالجاری است
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی:

توسعه کشت چغندر علوفه ای از برنامه های مدیریت زراعت استان مرکزی در سالجاری است

اراک- مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: توسعه کشت چغندر علوفه ای از برنامه های مدیریت زراعت استان مرکزی در سالجاری است.

علیرضا کیشانی در گفتگو با خبرنگار بازار، از توسعه کشت چغندر علوفه ای در استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: توسعه کشت این محصول از برنامه های مدیریت زراعت استان مرکزی در سالجاری است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزانی که محصول چغندرقند کشت می کنند هرچه سریعتر نسبت به عقدقرارداد با کارخانجات قند منعقد کنند گفت: این کشاورزان سعی کنند در اولین فرصت بدون اینکه تاریخ کاشت را از دست دهند نسبت به کشت محصول اقدام کنند زیرا ، کشت به موقع موجب افزایش عملکرد تولید می شود.

کیشانی در خصوص محصولات سبزی و سیفی بیان داشت: کشاورزان با رعایت الگوی کشت با مساعد شدن هوا، نسبت به آماده سازی زمین اقدام کرده و سعی کنند از بذر اصلاح و گواهی شده که مورد تایید مراکز تحقیقاتی است برای کشت استفاده کنند.
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی با تاکید بر اینکه کشت بهاره در استان از اواسط فرورین آغاز و تا اواسط خرداد ماه ادامه دارد عنوان داشت: ۷۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان مرکزی ، امسال زیر کشت محصولات بهاره قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۰٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha