۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مدیران همدانی جذب اعتبارات ملی را در دستور کار قرار دهند
استاندار همدان:

مدیران همدانی جذب اعتبارات ملی را در دستور کار قرار دهند

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه کارهای بزرگی در استان همدان در حال انجام است، گفت: مدیران همدانی جذب اعتبارات ملی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر چهارشنبه به همراه جمعی از مدیران استانی در سفر به شهرستان بهار ابتدا از طرح پروژه سایت کارگاهی سفال لالجین بازدید کرد؛ این سایت در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار در ۳۲۰ قطعه پیش بینی شده که پس از مالکیت و طی نمودن مراحل اخذ مجوز نسبت به احداث آن اقدام خواهد شد.

استاندار همدان در ادامه از مجموعه موزه سفال در حال ساخت شهر لالجین بازدید کرد که شروع به کار ساخت این موزه از سال ۱۳۸۸ توسط راه و شهرسازی و نیز میراث فرهنگی استان انجام شد اما با توجه به بروز برخی مشکلات اعتباری و نیز مراحل اداری واگذاری طرح به شهرداری، عملیات ساخت متوقف شده است.

وی سپس از ساختمان اداری دبیرخانه شهر جهانی سفال بازدید کرد که تکمیل ساختمان این دبیرخانه نیاز به تخصیص اعتبارات مورد نیاز دارد تا پس از تجهیز فعالیت خود را رسما آغاز کند.

شاهرخی در ادامه از ساختمان دارالقرآن لالجین بازدید بازدید کرد که این ساختمان به صورت اجاره است و با توجه به نیاز مردم منطقه به موسسه و مجتمع فرهنگی و قرآنی در این شهر، تملک و یا ساخت مجموعه فرهنگی و قرآنی از مهمترین نیازها در این حوزه است.

ساختمان مصلی در دو ۲ فاز طراحی شده که فاز اول آن در حال بهره برداری است و برای تکمیل و تجهیز فاز دوم نیاز به تخصیص اعتبارات لازم دارد

استاندار همدان از مصلی امام خمینی (ره) این شهر هم بازدید بعمل آمد؛ ساختمان این مصلی دو ۲ فاز طراحی شده که فاز اول آن در حال بهره برداری است و برای تکمیل و تجهیز فاز دوم نیاز به تخصیص اعتبارات لازم دارد.

پس از بازدیدها شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با استاندار همدان برگزار و در این جلسه اعتبارات شهرستان بهار و درخواست های این شهرستان در راستای توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار همدان در جلسه شورای برنامه ریزی  و توسعه استان همدان با بیان اینکه مردم شهرهای بهار و لالجین بسیار سخت کوش و پرتلاش هستند و در سایه وحدت و همدلی در استان تلاش شده کارهای بزرگی انجام شود؛ گفت: نگاه توسعه ای به شهرها بر اساس عدالت است و به همه شهرها نگاه ویژه ای داریم

شاهرخی بابیان اینکه در شهر کبودرآهنگ کارهای خوبی در راستای تامین آب آشامیدنی و آب کشاورزی انجام و ۲۰ حلقه چاه آب مسدود شد؛ گفت: سالی یک بیمارستان در استان همدان افتتاح کردیم و به زودی بیمارستان تخصصی دندان پزشکی شهر همدان افتتاح می شود.

وی بابیان اینکه باید مفاخر دینی شهر بهار مورد توجه قرارگیرند و یاد آنها گرامی داشته شود؛ گفت: ۱۷ موضوع مهم شهر بهار و هفت موضوع و فعالیت شهر لالجین مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات خوبی اتخاذ می شود.

وی بابیان اینکه کارهای بزرگی در استان همدان در حال انجام است و دو سد بزرگ در استان همدان در حال ساخت است؛ تاکید کرد: مدیران جذب اعتبارات ملی را در دستور کار قرار دهند و در اولویت قرار دهند

کد خبر: ۱۰۹٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha