۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
ارزیابی عضو کمیسیون اقتصادی از اجرای قانون جدید چک| مشکلات جزئی برطرف شود
در گفتگو با بازار مطرح شد

ارزیابی عضو کمیسیون اقتصادی از اجرای قانون جدید چک| مشکلات جزئی برطرف شود

طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید جزئیات مشکل مترتب به اجرای قانون جدید چک را مورد بررسی قرار دهیم، اما اینکه بخواهیم به دلیل مشکلات و مسائل کل قانون را کنار بگذاریم این مسئله به صلاح نیست.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به مشکلات قانون جدید چک برای کسبه اظهار داشت: بحث قانون جدید چک و اصلاح آن از موضوعاتی است که طبعاً همچون هر قانون جدیدی ممکن است یک عده با آن‌ ناآشنا باشند و به دلیل ناآشنایی مشکلاتی برایشان ایجاد شود.

وی تاکید کرد: ما در این مورد بحثی نداریم و طبعاً باید تلاش کرد تا با بهره گیری از فرهنگ سازی این قبیل مشکلات را برطرف کنیم و در این تردیدی نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: با این حال، اینکه ما بخواهیم همان سبک و سیاق سابق را ادامه دهیم این مسیر درستی نیست، لذا اینکه مجدداً بگوییم لاشه چک ارزشمند است و یا اینکه لاشه چک درون بازار به گردش درآید، منطق درستی ندارد.

وی با بیان اینکه البته ممکن است اشکالاتی به این سیستم وارد باشد که البته برطرف شدنی است، اظهار داشت: حتماً باید در جزئیات مشکل مترتب به اجرای قانون جدید چک را مورد بررسی قرار دهیم، اما اینکه بخواهیم به دلیل این مشکلات و مسائل کل قانون را کنار بگذاریم این مسئله به صلاح نیست.

کد خبر: ۱۰۹٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha